Hei. Onko kenelläkään ehdotusta, miltä sellainen rakenneratkaisu voisi näyttää?
Vasemmanpuoleinen osa harjakatosta pitäisi olla harjakatto ja suurin osa katosta kattoristikkoja. Miltä sellainen kiinnitys näyttää harjakatto- ja kattoristikkopalkkien välillä?
Kiitos