1 551 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Katkaise pois 5 mm
Hei, tarvitsen noin 5 mm pois sahattua vastamaalatusta laudasta (jääkaapin ylle) ja pohdin, miten tämä tehdään parhaiten (paras tapa ilman, että lauta lohkeaa vastamaalatusta osasta).
1 - Sähkötaso
2 - Pistosaha
3 - Monityökalu
Ymmärrän, että minun pitäisi käyttää teippiä (en kuitenkaan tiedä, mikä teippityyppi pitää sen koossa lohkeamatta).
Voin kuvitella, että pistosahalla ja monityökalulla on vaikea sahata, koska poistettavaa on niin vähän, samalla kun sähkötaso saattaa olla hankala, koska en voi mennä laudan koko matkalta. Otan kiitollisena vastaan vinkkejä.
1 - Sähkötaso
2 - Pistosaha
3 - Monityökalu
Ymmärrän, että minun pitäisi käyttää teippiä (en kuitenkaan tiedä, mikä teippityyppi pitää sen koossa lohkeamatta).
Voin kuvitella, että pistosahalla ja monityökalulla on vaikea sahata, koska poistettavaa on niin vähän, samalla kun sähkötaso saattaa olla hankala, koska en voi mennä laudan koko matkalta. Otan kiitollisena vastaan vinkkejä.
Ei ole mitään mahdollisuutta, kuten näen, käyttää näitä sahoja, koska se on osa kaappirunkoa, joka on katkaistava pois jääkaapin yläreunasta. Työasento ei tunnu sopivalta, ja työkalut puuttuvat myös. Pahimmassa tapauksessa, jos leikkaus ei ole suora, minun on laitettava jonkinlainen lista sen peittämiseksi.
Selkäsaha toimii vain ensimmäisen desimetrin. Sitten selkä osuu lankkuun...
Oletan, että lankku pitää katkaista pitkin? Se onnistuu, jos pitää sahaa hyvin matalassa kulmassa, mutta silloin ei pääse aivan seinään asti tai mihin elhyvel nyt osuisikaan.
Oletan, että lankku pitää katkaista pitkin? Se onnistuu, jos pitää sahaa hyvin matalassa kulmassa, mutta silloin ei pääse aivan seinään asti tai mihin elhyvel nyt osuisikaan.
Se pitää katkaista pituussuunnassa, mutta se tulee varmaan toimimaan, kun minulla on sellainen, kun asensin ikkunalaudan ja pystyin sitten menemään reunasta reunaan.useless sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi