Hei
Meillä on pieni kasvusto osassa julkisivua, joka on seetripuuta.
Voiko tämän poistaa? Jos kyllä, miten se tehdään tehokkaimmin ja hellävaraisimmin seetripaneelille?
Haluamme mielellään, ettei se näy tai aiheuta sävyeroja puhdistuksen jälkeen.
Olemme päättäneet olla öljyämättä julkisivua, sillä haluamme ajan myötä syntyvän hopeanharmaan värin.