2,35 kuulostaa pitkältä.

Rakensin aidan muun muassa 28x45-listoilla ja minulla oli noin 2 metriä tolppien välillä. Minun piti laittaa keskelle yksi lista tueksi. Siitä tuli itse asiassa aika hieno. Yleisesti ottaen luulen, että useimmat käyttävät 1,8 metriä tolppien välillä.

Johtuiko se siitä, että ne vääntyivät tai roikkuivatko rimat? Kuva?

Riski on, että makaavat kylkiluut muuttuvat hieman banaanimaisiksi vuosien varrella, kun tolppien väli on niin pitkä, puolittaisin välimatkan tai tekisin jotain samankaltaista.

Tein sen ennaltaehkäisevästi. Kuitenkin unohdin ruuvata muutamia rimoja ja ne menivät kieroon (minkä pystyi korjaamaan melko hyvin ruuvaamalla ne kiinni).

Oletin alusta alkaen, että se oli hieman pitkä, mutta koska en halunnut kaivaa enemmän reikiä kuin tarpeen, tein näin. Ja se näyttää toimivan hyvin eikä näytä oudolta.

<p>Valkoinen metallipöytä ja -tuoli puisella terassilla, taustalla valkoiset puuväliseinät ja sininen auto.</p>

Näin tein, jos haluaa sitten maalata valkoiset ribbiorna, niin pystysuorat 45x45 ovat kiinni kolmella ruuvilla kussakin, vain irrottaa ruuvit ja työntää ulos kaiteet ja maalata sisätiloissa katon alla.

Samaan aikaan voit käsitellä painetut tolpat tummalla terassilasuurilla!

Yläosa tuntuu siltä, että sen voi vaihtaa, kun se menee huonoksi, täytyyhän olla tasaiset oluenpidikkeet ;)

• Tykkään
Azze80 ja 3 muuta
  • Laddar…
Hienoa Joachim!! Näin tehdään, aion kiinnittää 21x70 ulkopaneelin riboiksi 45x45 koolauksiin, jotka puolestaan kiinnittyvät tolppiin! Aion myös ottaa hellohello:n vinkin pystyssä olevasta ribasta keskellä. Ajattelin laittaa vinoa ylärimaa tolppien väliin, koko epävarma. Koska se ei ole terassi vaan talon ympärillä, niin tuskin hengailen siellä paljon oluen kanssa :-)

Punatiilinen omakotitalo valkoisilla ikkunoilla ja punaisella katolla. Edessä puiset valkoiset kaiteet ja roskakatos. Takana puita ja pensaita.

• Tykkään
Marcussjogren
  • Laddar…
Pitää laittaa päälle vielä yläpuu, se on nyt vain pohjamaalattu. Kallistus oli pahempi kuin luulin ja jouduin tekemään paljon säätöjä, en ole täysin tyytyväinen vielä, koska vasemmalla ja oikealla puolella on eri korkeuksia, mutta näyttää siltä, että minun oli pakko tehdä näin, muuten viimeisten rimojen väli alareunassa olisi erittäin suuri. Kokeilin ja se näytti kamalalta. En tiedä, kuinka paljon erikorkeuksia huomaa, onko se vain minä vai huomaako sen heti? Myös postilaatikko pitää laittaa ja yläpuu kuten sanottu, ehkä se vie suurimman osan korkeuserosta pois.

Ganesha: Usein vain sinä itse ajattelet sitä - olet ainoa, joka tietää siitä.

Mielestäni se näyttää todella tyylikkäältä. Maanpinta on mitä on...

Kyllä, se on mahdollista, mutta minua ärsytti se niin valtavasti, että menin ulos sateeseen ja korjasin sen. Mielestäni se ei toiminut ollenkaan.., en voinut lopettaa ajattelemasta sitä. Mutta nyt se saa olla hyvä... Olen muuttanut sitä 5 kertaa nyt :)

Joachim Johansson Joachim Johansson sanoi:
[kuva]

Näin tein, jos haluaa maalata valkoiset ribbior, pystysuorat 45x45 palikat on kiinnitetty kolmella ruuvilla. Vain ruuvata irti ja työntää kaide ulos maalatakseen sisätiloissa katon alla.

Samalla voit käsitellä painekyllästetyt tolpat tummalla terassiöljyllä!

Käsinojat voi vaihtaa kun ne menevät huonoksi, pitää olla tasainen oluenpidike ;)
Onko kuvassa vaakatasossa olevat 28x45 ribbor?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.