Hei! Rivitaloni vuodelta 1975 on varustettu yksinkertaisella kylmävarastolla. Paneeli on väsynyt, joten vaihdan osia siitä, ja purun jälkeen "perustus" näyttää kuvien mukaiselta: tukevat palkit muodostavat kehyksen, joka lepää suoraan hiekan päällä?! Asfaltti valettu kehykseen.
Yksi kulmista on painunut reilusti, jopa 10 cm. Mikä ihme pitää taloa pystyssä? Eihän se voi vain seisoa hiekan päällä? Onko asfaltti jotenkin mukana tässä?
Mietin nostaa kulmaa tunkilla, kaivaa lecaharkko kehyksen alle ja laittaa päälle bitumihuopa.
Mitä mieltä olette, voiko se toimia?