6 214 lukukertaa ·
14 vastausta
6k lukukertaa
14 vastausta
Käsikirja mitoitukseen
Ehkä voi olla mielenkiintoista tiedonetsijöille..
Opaskirja näyttää, mitkä mitat tarvitaan terassi-, lattia- ja kattopalkkeihin sekä kattotuoleihin eri tilanteissa BKR:n mukaan, sekä materiaalikulutuksen muun muassa ponttilaudalle, ulkovuoraukselle ja listoille.
koostuu 48 sivusta A6-kokoisena.
Tilaa Opaskirja osoitteesta www.skogsindustrierna.org tai faksilla 08-762 79 90 tai sähköpostilla marie.asell@skogsindustrierna.org
Hinta: 60 kr ilman alv ja toimituskulut
Opaskirja näyttää, mitkä mitat tarvitaan terassi-, lattia- ja kattopalkkeihin sekä kattotuoleihin eri tilanteissa BKR:n mukaan, sekä materiaalikulutuksen muun muassa ponttilaudalle, ulkovuoraukselle ja listoille.
koostuu 48 sivusta A6-kokoisena.
Tilaa Opaskirja osoitteesta www.skogsindustrierna.org tai faksilla 08-762 79 90 tai sähköpostilla marie.asell@skogsindustrierna.org
Hinta: 60 kr ilman alv ja toimituskulut
Sitten se on varmaan liian vanha versio Acrobatista, jonka minulla on!
Minulla on versio 5.0, mutta se on Acrobat, ei Acrobat Reader, joten siksi käytän tätä vanhaa. Minun täytyy tarkistaa, voiko molemmat olla asennettuina rinnakkain.
Minulla on versio 5.0, mutta se on Acrobat, ei Acrobat Reader, joten siksi käytän tätä vanhaa. Minun täytyy tarkistaa, voiko molemmat olla asennettuina rinnakkain.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Ei ole ongelmaa, jos sinulla on esimerkiksi Adobe Reader 8.1.2 ja Acrobat 8 Professional asennettuna samanaikaisesti.Mikael_L sanoi:
Oikealla napsauttamalla voit valita, avataanko readerissä vai Professionalissa.
Varmista vain, että poistat valinnan "Free Google Toolbar (optional)", kun asennat readerin.
Se on hemmetin vakoiluohjelma!
//KoW
Jag kör acrobat 7 parallellt med reader 8.1 någonting och har samma bekymmer. Högerklick och spara ner funkar alldeles utmärkt men aldrig genom att bara klicka på länken... Skumt men så kan det vara ibland. Testa om du inte redan har gjort så...//YammaMikael_L sanoi:
Jotta hieman poikettaisiin aiheesta, adobe:lla on joitakin bugeja asennustyökaluissaan, jotka aiheuttavat sen, että reader ja suuri acrobat ylikirjoittavat toistensa tiedostoja, ja jos kyseessä ovat eri versiot, voi syntyä outoja vaikutuksia.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 227 viestiä
Tiedosto on PDF 1.6 ja vaatii siis Acrobat 8:n tai uudemman. Windows-käyttäjille on tärkeää, missä järjestyksessä eri Acrobat-työkalut on asennettu. Mac-käyttäjille oikea versio on sisäänrakennettu järjestelmään.
Minun tapauksessani ongelmana ei ole ollut versionristiriita. Olen yksinkertaisesti asentanut vain acrobat5:n (ei readeria). Nyt olen juuri asentanut reader6:n, ja varoitusruudusta huolimatta, että kaikki ei välttämättä näy oikein, pikaopas toimii.
Minun pitäisi yrittää asentaa versio 8 tai mahdollisesti v7 myöhemmin. Mutta acroreader6 minulla oli saatavilla.
Tietääkö joku, voiko acroreader 8:aa ladata täytenä asennustiedostona? Eli asennuspakettina, jonka voi esimerkiksi laittaa USB-muistitikulle tai polttaa levylle ja asentaa sitten tietokoneeseen ilman verkkoyhteyttä?
Minun pitäisi yrittää asentaa versio 8 tai mahdollisesti v7 myöhemmin. Mutta acroreader6 minulla oli saatavilla.
Tietääkö joku, voiko acroreader 8:aa ladata täytenä asennustiedostona? Eli asennuspakettina, jonka voi esimerkiksi laittaa USB-muistitikulle tai polttaa levylle ja asentaa sitten tietokoneeseen ilman verkkoyhteyttä?
Klikkaa tästä vastataksesi