5 475 lukukertaa ·
14 vastausta
5k lukukertaa
14 vastausta
Karmi vs kattolista
Olen tehnyt pienen laajennuksen, joka johti ulkoseinän poistamiseen ja palkin asentamiseen.
Nyt minulla on hieman ongelmia, kun yritän viimeistellä peittämään palkin kannatuksen ja asentaa kattolistaa.
Toisella puolella minulla on vaatekaappiseinä, ja siellä toimii täydellisesti smyykin kulkeutuminen tasaisesti vaatekaapin kanssa + lisätanko vaatekaapin yläpuolella, johon voi kiinnittää kattolistan. (kuva 1)
Toisella puolella en kuitenkaan oikein tiedä, miten tehdä, koska smyyki päätyy seinän ulkopuolelle ja kattolista sijoittuu täysin erilailla. (kuvat 2 ja 3)
Hyllytaso ja lauta kuvassa 3 vain havainnollistamiseen.
Miten tämä ratkaistaan?
Nyt minulla on hieman ongelmia, kun yritän viimeistellä peittämään palkin kannatuksen ja asentaa kattolistaa.
Toisella puolella minulla on vaatekaappiseinä, ja siellä toimii täydellisesti smyykin kulkeutuminen tasaisesti vaatekaapin kanssa + lisätanko vaatekaapin yläpuolella, johon voi kiinnittää kattolistan. (kuva 1)
Toisella puolella en kuitenkaan oikein tiedä, miten tehdä, koska smyyki päätyy seinän ulkopuolelle ja kattolista sijoittuu täysin erilailla. (kuvat 2 ja 3)
Hyllytaso ja lauta kuvassa 3 vain havainnollistamiseen.
Miten tämä ratkaistaan?
Et voi ajaa vuorilistaa koko matkan karmiin asti ja sitten laittaa peitelevyn sen alle?Lindgrenski sanoi:
Olen tehnyt pienen laajennuksen, joka johti seinän poistamiseen ja palkin asentamiseen.
Nyt minulla on ongelmia, kun yritän viimeistellä palkin tuen peittämistä ja kattolistan asettamista.
Toisella puolella minulla on vaatekaapin seinä, ja siinä se toimii täydellisesti vuorilistan kanssa vaatekaapin tasolla + ylimääräinen sääntö vaatekaapin päällä, johon voin kiinnittää kattolistan. (kuva 1)
Toisella puolella en kuitenkaan tiedä, miten edetä, koska vuorilista on seinän ulkopuolella ja kattolista on ihan eri paikassa. (kuva 2 & 3)
Hyllytaso ja lauta kuvassa 3 ovat vain havainnollistusta varten.
Miten ratkaisen tämän?
Sen pitäisi olla tavallinen joutsenkaulalista, mutta sellaista ei ollut näyttää. Kuvassa on patjanpohja.S Snickesnickarn sanoi:
Ongelma, jos asetan listan koko matkan, niin smyglauta päätyy ulkopuolelle kattolistaa. Mielestäni se näyttää oudolta, mutta ehkä niin täytyy tehdä.
Ehkä en oikein pysy mukana rakenteessa, mutta etkö voi vain leikata listan ja peitelevyn sopivaan mittaan?Lindgrenski sanoi:
En puhu leikkaamisesta, vaan siitä, että smygbräda yläreunassa ulottuu takalistan ulkopuolelle syvyydessä, jolloin syntyy outo reuna siihen.S Snickesnickarn sanoi:
Olisi varmaan siistimpää, jos löytäisin ohuemman smygbräda.
Olisin sahannut listaan uran niin, että peitelevy menee listan kanssa samalle syvyydelle, jossa ne kohtaavat.Lindgrenski sanoi:
En oikein ymmärrä mitä tarkoitat. Lähetän suuremman yleiskuvan.Handyman 1 sanoi:
Onko kenelläkään muulla vinkkejä?
Lopetus tulee oikealle puolelle kuvassa 2. Ongelma on, miten kuljen smygbräda:n ohi kattolistalla, koska smygbräda rakentaa niin paljon.M Muuuuurtin sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi