Hei kaikille !!

Etsin hirsipuita, jotka ovat melko neliskulmaisia. ???
Ei haittaa, jos niissä on vähän halkeamia ja niin edelleen, niiden pitäisi näyttää vanhoilta.
Onko tämä jotain, mitä voi sahata itse?
Voiko nämä sahata puista ja sitten antaa kuivua, kunnes tulee vähän halkeamia jne.

Ajattelin jotain tyyliin ratapölkkyjä, mutta paljon pienempiä ja ei niin tummia.

Kiitos etukäteen
/Kristian
 
Missä asutte ??
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.