1 669 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Karkea palkkikenkä pystysuuntaiselle leikkausblokille
Hei,
tarvitsen kiinnittää laiturin itärannikolle ja mietin laittaa palkkikenkiä (45x195 tai 90xx195) pystysuoraan kallioon. Onko olemassa hieman järeämpiä kuumasinkittyjä tai ruostumattomia palkkikenkiä? Ne, jotka olen löytänyt, ovat niin pienillä rei'illä (11 mm) pultteja varten kallioon... vai riittääkö 10-11 mm? Tai onko teillä jokin muu vinkki, miten parhaiten kiinnittää palkit kiveen? Horisontaalinen kantolinja ei välttämättä toimi niin hyvin, kivi on melko pyöreä.
tarvitsen kiinnittää laiturin itärannikolle ja mietin laittaa palkkikenkiä (45x195 tai 90xx195) pystysuoraan kallioon. Onko olemassa hieman järeämpiä kuumasinkittyjä tai ruostumattomia palkkikenkiä? Ne, jotka olen löytänyt, ovat niin pienillä rei'illä (11 mm) pultteja varten kallioon... vai riittääkö 10-11 mm? Tai onko teillä jokin muu vinkki, miten parhaiten kiinnittää palkit kiveen? Horisontaalinen kantolinja ei välttämättä toimi niin hyvin, kivi on melko pyöreä.
On olemassa kallioankkureita, joku sellainen voisi toimia.M mmx sanoi:Hei,
tarvitsen kiinnittää laituri Itämeren rannalle, ja mietin laittaa palkkikengät (45x195 tai 90x195) pystysuoraan kallioon.
Onko olemassa vähän tukevampia kuumasinkittyjä tai ruostumattomia palkkikenkiä? Ne, jotka löydän, ovat niin pienillä rei'illä (11 mm) pultteja varten kallioon... tai riittääkö 10-11 mm?
Vai onko teillä muita vinkkejä, miten parhaiten kiinnittää palkit kiveen? Horisontaalinen kantopuu ei ehkä toimi niin hyvin, kivi on melko pyöreä.
En luottaisi tavalliseen palkkikenkiin.

Joo, olen löytänyt ne, näyttävät hyviltä, mutta noin 2000:-/kpl ja ulkonevat vain 150 cm. Enkä löydä mitään spesifikaatioita. Ja kun katsoo kiinnitystä, siinä on vain kaksi kulmarautaa, pitäisikö pystyä saamaan sama lujuus kunnollisilla palkkikengillä?
Klikkaa tästä vastataksesi