4 785 lukukertaa ·
7 vastausta
5k lukukertaa
7 vastausta
kantokyky ripustaa esineitä kattopalkkeihin?
Olemme korjanneet rottinkikorin, joka on tarkoitettu pienen lapsen sängyksi. Ajattelimme kiinnittää tämän korin kattopalkkiin koukun ja köyden avulla niin, että kori roikkuu ilmassa. Ihmiset ripustavat hiekkasäkkejä ja muuta raskasta kattopalkkeihin, mutta en halua, että kori putoaa alas, joten yliarvioin mielelläni. Kori, vuodevaatteet ja lapsi painavat ehkä yhteensä 6-10 kg.
Ajatuksena on käyttää paksumpaa kattokoukkua, jossa on silmukka, ja kiinnittää kori veneen köysillä. Halusin vain tarkistaa täältä, että voimme, sekä lapsi että minä, nukkua rauhassa öisin.
Uskotteko, että tämä tulee toimimaan?
Ajatuksena on käyttää paksumpaa kattokoukkua, jossa on silmukka, ja kiinnittää kori veneen köysillä. Halusin vain tarkistaa täältä, että voimme, sekä lapsi että minä, nukkua rauhassa öisin.
Uskotteko, että tämä tulee toimimaan?
Jos olet epävarma, yritä itse irrottaa koukku, et tule onnistumaan. Ne ovat kiinni melko tiukasti.
Mutta miksi nostaa lapsi kattoon, onko teillä karhuja sisällä?
Mutta miksi nostaa lapsi kattoon, onko teillä karhuja sisällä?
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Laita "krogen" lattialle sen sijaan.
Yksinkertaisempaa, ei ole riskiä kaatumisvahingoista, kun lapsi alkaa liikkua ja saattaa pudota!
Yksinkertaisempaa, ei ole riskiä kaatumisvahingoista, kun lapsi alkaa liikkua ja saattaa pudota!
Kiitos vastauksistanne. Kori ripustetaan, jotta sitä voi keinuttaa hieman. Tietysti lapsi siirretään pinnasänkyyn, kun on minkäänlaista riskiä, että hän kiipeää siitä ulos.
Vahvat koukut, jotka tyypillisesti käytetään ripustamaan esimerkiksi trapetsi, kestävät (jos palkki kestää) sen muutaman kuukauden, kun lapsi on niin pieni, ettei hän yritä päästä pois. Mutta minun on pakko yhtyä KnockOnWooodin mielipiteeseen. Hyvin pian teillä on lapsi, joka loukkaantuu yrittäessään päästä joko ulos tai sisään. Ja pahimmassa tapauksessa sänky kolahtaa lapseen ja tämä makaa lattialla. Tiedän olevani valittaja nyt, mutta äiti ja isä voisivat ehkä miettiä lapsen turvallisuutta hieman enemmän ja sivuuttaa estetiikan. On siis melko hyviä syitä, miksi lapsia ei enää ripusteta kattoon.
Ymmärrän huolenne ja jos on pienintäkään riskiä siitä, että lapsi voi vahingoittua, jätämme tämän väliin. Se oli jotain, jonka näimme vain lehdessä, ja joka vaikutti todella kätevältä aivan alussa, ennen kuin olisi mitään riskiä siitä, että lapsi kiipeää ulos ja loukkaantuu. Mutta kuten sanottu, turvallisuus menee ehdottomasti edelle.
Klikkaa tästä vastataksesi