Jos sinulla on piirustuksia, niin voit aloittaa laittamalla ne tänne, niin saatat saada hyvän vastauksen.

• Tykkään
JBR55 ja 1 muu
  • Laddar…
Hei, tässä tulee kuvia. Tämä on seinä keittiön ja olohuoneen välillä.

• Valkoinen seinä, jossa puurimoja, erottaa keittiön ja olohuoneen. Oikealla kaappi avattuna, esineitä sisällä, katossa puupaneeli.
  • Seinä keittiön ja olohuoneen välillä. Näkyvissä mikroaaltouuni ja televisio, johtoja ja puupintainen kaapelinpääte.
  • Pohjapiirros keittiön ja olohuoneen välisestä seinästä, korostettuna oranssilla nuolella.
En usko, että minulla on sektionsritning, mutta takstolatna voin yrittää kuvata. Lataan myös kuvan yläkerrasta, jos se voi auttaa vähän.

• Yläkerran pohjapiirros, jossa näkyy kaksi makuuhuonetta, aula ja kylpyhuone.
Tuo seinä on melkein varmasti kantava.

13th Marine 13th Marine sanoi:
Seinä on melkein varmasti kantava.
Miksi ajattelet niin?

Sinulla on yläkerta, ilman seinää se heiluu reilusti kun kävelet siellä ylhäällä.

1,5-kerroksinen ensinnäkin, melko suurella jännevälillä, luulen että on vaikeaa saada itsekantavia kattotuoleja siihen.

Sitten sinulla on seinä, joka kulkee poikittain koko talon läpi keskeltä. Ruokailutilan erottava säleikkö on siinä tapauksessa myös kantava.

BirgitS
Vaikuttaa aika ohuelta. Kuinka paksu se on ja onko sama paksuus kaikilla muilla seinillä?
Onko hallin ja olohuoneen välisen aukon yläpuolella palkkia?
Milloin talo on rakennettu?

Voi olla hyvä ottaa yhteyttä kuntaan ja kysyä, onko heillä enemmän piirustuksia ja rakennuskuvauksia.

• Tykkään
Rayray
  • Laddar…
Seinä on varmasti kantava. Aukot on korvattu palkeilla. Tämä käy ilmi katkoviivoista.

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
J JBR55 sanoi:
Hei, jos haluan selvittää, onko seinä kantava vai ei, keneltä minun pitäisi kysyä? Kuinka paljon se voi maksaa? Asun Tukholman pohjoispuolella
Hei, sain toisen piirustuksen

• Pohjapiirros kattoprofiilista 38° kulmalla, jossa näkyy tilojen mittasuhteet ja huoneiden numerointi.
J JBR55 sanoi:
Hei, sain jälleen piirustuksen
Mutta nyt mietin sitä seinää, johon laitoin nuolen, että onko se se, jota ajattelen. Eikö se ole keittiön ja kylpyhuoneen välissä? Jumala, tunnen, että minun täytyy hakea joku tänne :thinking:

Paras vastaus

Ei, se ei ole se seinä. Sitä vastoin osapiirustus osoittaa, että sydänseinä, talon keskellä kulkeva pitkittäisseinä, on kantava. Pohjalaatassa on vahvistus suunnilleen keskellä, jotta se pystyy kantamaan suurempia kuormia.

• Tykkään
BirgitS ja 1 muu
  • Laddar…
J justusandersson sanoi:
Ei, se ei ole se seinä. Sen sijaan osastopiirros osoittaa, että sydänseinä, pitkittäinen seinä talon keskellä, on kantava. Alusta on vahvistettu suunnilleen keskeltä, jotta se pystyy ottamaan vastaan suurempia kuormia.
Kiitos paljon!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.