2 629 lukukertaa ·
2 vastausta
3k lukukertaa
2 vastausta
Kantava rakenne - vanha muurattu autotalli
Te, joilla on vähän rakennuskokemusta, miten luulette kantavan rakenteen olevan vanhassa autotallissani? Se on muurattu betonilohkoista jollakin tavalla laatalle.
Kysyn, koska haluan poistaa vanhat portit ja karmin. Mutta yläosa roikkuu hieman keskeltä. Ehkä ikääntymisen merkki? Vai voiko sillä olla jokin kantava toiminto?
Kun katsoo vähän ylemmäs julkisivua, näyttää siltä, että lohkoissa on katkos ja sitten ne jatkuvat. Ilman tietoa arvelisin, että tässä on jonkinlainen kantava palkki. Olenko oikeassa?
On muurattu seinä, joka erottaa autotalliosan varasto-osasta. Haluaisin avata osan tästä. Voiko se olla kantavana jollakin tavalla?
Kysyn, koska haluan poistaa vanhat portit ja karmin. Mutta yläosa roikkuu hieman keskeltä. Ehkä ikääntymisen merkki? Vai voiko sillä olla jokin kantava toiminto?
Kun katsoo vähän ylemmäs julkisivua, näyttää siltä, että lohkoissa on katkos ja sitten ne jatkuvat. Ilman tietoa arvelisin, että tässä on jonkinlainen kantava palkki. Olenko oikeassa?
On muurattu seinä, joka erottaa autotalliosan varasto-osasta. Haluaisin avata osan tästä. Voiko se olla kantavana jollakin tavalla?
Minulla ei ole aavistustakaan, miten he ovat tehneet sen siellä, mutta jos olisin tehnyt sen tänään, olisin joko asettanut teräs- tai betonipalkin, muurannut kaarimuotoon tai valanut paikan päällä kaaren. Poista puuosat, niin näet varmasti, miten se on tehty.
Tiedätkö rakennusvuoden?
Tiedätkö rakennusvuoden?
Valitettavasti ei. Luulen, että se on rakennettu samaan aikaan talon kanssa, eli -36, mutta minulla ei ole siitä todisteita.
Lähetetty mobiilistani
Lähetetty mobiilistani
Klikkaa tästä vastataksesi