Hei,

Viime vuonna rakensin aidan vaakasuuntaisilla rimoilla 28x45 mm. Se näytti todella hyvältä, kun se oli valmis, mutta nyt talven aikana useat rimat ovat vääntyneet ja nyt rimojen välistä on epätasaista. Mikä meni pieleen?

Materiaali on ostettu Byggmaxilta, jonka tiedän, että sen laatu ei ehkä ole samaa tasoa kuin muiden firmojen, mutta kun katson naapurustoa, ei näytä siltä, että ne olisivat samassa ajassa kokeneet samanlaista vaikutusta.

Kiitollinen vastauksesta.

Kiitos!

Kuinka pitkä matka sinulla on tolppien välillä?
Oletko kiinnittänyt rimoja yhdellä vai kahdella ruuvilla jokaiseen tolppaan?

P para sanoi:
Kuinka pitkä välimatka sinulla on tolppien välillä?
Oletko kiinnittänyt rimat yhdellä vai kahdella ruuvilla jokaisessa tolpassa?
Tolppien välillä on 1200mm ja jokaisessa rimassa on 4 ruuvia eli 2 per sivu.

T
Minulla on tapana tarkkailla hieman, kun olen tehnyt jotain vastaavaa, ja säilytän ylijäämäpaloja, jotka painan rimojen väliin, jos ne alkavat muuttaa muotoaan, sitten ne saavat jäädä sinne pidemmäksi aikaa.

Minulle rimat yleensä kestävät hyvin, mutta 45x45 on täysin toivoton, olen vaihtanut niitä aidassa erissä.
Ne jopa katkovat ruuveja joskus.

• Tykkään
dusty
  • Laddar…
dusty dusty sanoi:
Se on 1200 mm tolppien välillä ja kussakin rimassa on 4 ruuvia eli 2 per puoli.
Ymmärrän tämän vastauksen niin, että se on jatkettu jokaisen tolpan kohdalla? Kuulostaa hieman oudolta, mutta selittäisi miksi siitä tulee käyrä.

Bernieberg Bernieberg sanoi:
Tulkitsen tämän vastauksen niin, että se on liitetty jokaisen pylvään kohdalla? Se kuulostaa vähän oudolta, mutta selittäisi sen, että se käyristyy.
On liitoksia joka toisen pylvään kohdalla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.