Haluaisin suoristaa betonipylvään, jotta voin sulkea portin kunnolla. Onko tämä edes mahdollista? Parhaat vinkit siitä, miten minun pitäisi tehdä tämä? Taloudellisista syistä en haluaisi tuoda kaivuria tänne. Jos se on pakollista, tehtävä saa odottaa.

• Betonipylväs, joka on osittain irronnut maasta, vieressä avonainen portti. Taustalla tie ja vihreä puutarha.
S
Riippuu siitä, kuinka syvällä se on, portti lyhyt, joten ei tarvita suurta voimaa sen pitämiseen. Oletko kokeillut suuremmalla autolla (neliveto) ja vetää vähän, voi toimia, millimetritarkkuus on vaikeaa.

S skutten11 sanoi:
Riippuu siitä, kuinka syvällä se on, portti on lyhyt, joten ei tarvita paljon voimaa sen pitämiseen, oletko kokeillut
isommalla autolla (neliveto) hieman vetää, voi onnistua, tuo millimetritarkkuus on vaikeaa
Hmmm...

Olin yrittänyt oikaista sitä tunkilla. Täytyy valmistaa tunkille tuki ja sitten yrittää painaa sitä vasten betonitolppaa. Tuen tulisi olla muodoltaan suorakulmainen kolmio ja se täytyy ankkuroida maahan jollain tavalla. Betonitolppaa vasten tarvitaan lauta, välissä, jotta sitä ei vahingoiteta. Betonitolppaa painetaan mahdollisimman korkealta.

Onko mielestäsi myös käytävän suora asento korjattava? Kaivaisin ja katsoisin kuinka syvälle tolppa on asetettu, maa näyttää olevan melko tiukasti pakattu, joten vetokoukulla vetäminen tai tunkilla työntäminen voi mielestäni pikemminkin katkaista tolpan.

Anna_H Anna_H sanoi:
Luulen myös, että käytävä näyttää tarvitsevan oikaisua? Minä kaivaisin ja katsoisin, kuinka syvällä tolppa on, maa vaikuttaa melko tiivistyneeltä, joten peräkoukulla vetäminen tai tunkilla työntäminen saattaa ennemminkin katkaista tolpan mielestäni.
Suurin osa tarvitsee oikaisua :-) Meillä on siellä paljon järjestettävää, kannot pitäisi poistaa jne. Aion kaivaa ja katsoa, uskon myös, että se voi katketa, enkä halua tehdä mitään hätiköityä.

S
Kaiva sille puolelle jonne sen pitää mennä, mieluiten lasten lapiolla, vain sen verran kuin on tarpeen ilman että menee liian syvälle pohjaan, silloin tuki pysyy.

• Tykkään
Österlenskan ja 1 muu
  • Laddar…
S skutten11 sanoi:
Kaiva siltä puolelta, jonne se pitää laittaa, mielellään lasten lapioilla, vain sen verran kuin on tarpeen menemättä liian syvälle pohjaan, silloin tuki pysyy
Testaan sitä! Plintti on saanut levätä pari päivää, menetin innostuksen, kun "miellyttävä" naapurini käveli 50 metriä vain virnuillakseen sille, mitä olin tekemässä (niin väsyttävää), mutta ensi viikolla uusi yritys.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.