Hei! Olemme suunnittelemassa autotallin eteen autotallikatoksen rakentamista. Mutta olemme kohdanneet pienen esteen. Kun olen etsinyt rakennusmateriaalia, näyttää siltä, että tuskin löytyy liimapuupalkkeja, jotka riittäisivät tarvitsemaani jännevälille autotallikatoksessa. Tilassa on leveyttä 663 cm, mutta löydän melkein vain 600 cm:n palkkeja. Olen tehnyt pienen yksinkertaisen piirustuksen, joka selittää, miten olemme ajatelleet sen sopivan talon muun osan kanssa yhteen. Autotalli sijaitsee eräänlaisessa suterraasiosassa, joten naapurin nurmikko on melkein samalla korkeudella autotallikatoksen ja autotallin katon kanssa.
Ei onnistu asentamalla tolppaa keskelle, koska miten ylösajo on ja autotallikatoksen käyttöön liittyvät suunnitelmat. Mutta useampi tolppa sivulle ei ole mahdoton.
Onko kenelläkään vinkkiä, miten voimme ratkaista tämän? jokin muu rakentamistapa? kaikki apu on tervetullutta!
Kuten sanottu, niitä on olemassa. Rakennetaanhan areenoita liimapuupalkeilla koko jalkapallokentän yli.
Mutta, niitä ei varastoida, vaan ne tehdään erikoistilauksena, ja hintakin on sen mukainen.
Käytä 9 metrin palkkeja mutta hitto mikä hukka siitä tulee ja hinta karkaa myös sen mukana. Mitkä mitat pilareille ja palkkeille tarvitaan? Jotta kestää Norrlandin lumen painon?
Kanttipalkki ja palkit rakentuvat niin, että saat ongelmia nykyisten ovien kanssa. Suosittelisin myös katsomaan teräspalkkeja, muuten sinun täytyy luultavasti käyttää hyvin pieniä CC-mittoja, kuten 300, saadaksesi jotain, joka ei rakenna äärimmäisesti, ja se tulee luultavasti huomattavasti kalliimmaksi.
Aseta 9 metrin palkit, mutta hitto kuinka paljon hukkaa tulee ja hintakin nousee niiden kanssa. Mitkä ovat pilarien ja palkkien mitat? Jotta ne kestäisivät Norlannin lumen painon?
Hukkaa?
Puutavara sormijatketaan ja leikataan tarkkaan sinun mittojesi mukaan.
Oletko kysynyt hintaa? Teräs maksaa myös.
Kehärima ei tarvitse olla palkkien alla, on mukavaa jos se asetetaan alle, mutta sopivilla kiinnikkeillä se voi olla samalla tasolla palkkien kanssa.
Hukkaa?
Puutavara sormijatketaan ja leikataan tarkasti mittaasi.
Oletko kysynyt hintaa? Teräs maksaa myös.
Kantopalkin ei tarvitse olla palkkien alla, mukavaa jos se sijoitetaan alle, mutta sopivilla kiinnikkeillä se voi olla samassa tasossa palkkien kanssa.
Protte
Tarkoitan, että olisi todella paljon hukkaa, jos ostaisin 9 metrin palkkeja, jotka ovat varastossa.
Mutta älä osta 9 metrin sitten, SOITA Martinssons ja pyydä mitoitus ja hinta oikealle pituudelle, tein niin. Minun ovat 9000x66x495, pommitetut 15 mm maksoivat vuosia sitten noin 1000 kruunua kappaleelta.
Ajattelin terästä, tavalliset pituudet ovat 6 tai 11 metriä, 6 on liian lyhyt ja 11 metriä aiheuttaa paljon hukkaa, ellet ole taitava hitsaaja ja osaa liittää.
Ajattelin terästä, tavalliset pituudet ovat 6 tai 11 metriä, 6 on liian lyhyt ja 11 metriä tulee paljon hukkaa, ellet ole taitava hitsaaja ja osaat liittää.
Protte
Taitava ja taitava. En uskalla asettaa omaa tai lasten elämää hitsaustaitojeni varaan, mutta minun täytyy etsiä mitoitettuja palkkeja.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.