Eikö se ole Bauhaus tai K-rauta, joka mainostaa rakennustelinettä, jonka voi ostaa osioina? Muistan saaneeni joskus mainoslehtisen, joka sisälsi tämän.

Kävin tänään pienemmällä romuliikkeellä etsimässä käytettyjä maatalouskoneita ja kävelin silloin ohi kokonaisen "osaston", jossa oli vanhoja rakennustelineitä, sekä haka-telineitä että toista versiota "ruuvipuristimilla". Ne olivat tosin telineitä, joten niillä oli tietynlaista patinaa, jos niin voi sanoa, mutta täysin toimivia! Hän halusi 24:- metristä, jos muistan oikein, mikä tarkoittaisi noin 500-600:- sektioista (2m*2m*1m)

Artec sanoi:
Kävin tänään pienemmällä romuliikkeellä etsimässä käytettyjä maatalouskoneita, ja ohitin silloin kokonaisen "osaston" vanhoja rakennustelineitä, sekä haka-telineitä että toista tyyppiä "ruuvipuristimilla".
Missä on sellaisia mukavia kauppoja?
Täällä Tukholman seudulla ne on kaikki hävitetty.

Soita telineyrityksiin ja kysy, voitko ostaa vanhaa haki- tai burton-merkkistä (tai jotain muuta merkkiä). Minulla oli onnea ja löysin suuren määrän eräältä yritykseltä Tukholman ulkopuolelta erinomaisella hinnalla. Kun olin valmis, vuokrasin ne muutamaksi kaudeksi. Sen jälkeen myin ne hyvällä voitolla.

Tietojeni mukaan telineille asetetaan melko korkeat turvallisuusvaatimukset, mikä tarkoittaa, että vanhemmat telineet poistetaan käytöstä. Siksi pitäisi olla mahdollisuus ostaa vanhaa yrityksiltä.

Snailman sanoi:
Asema - heikot:D

Olen maalannut taloni (sutteräng:eek:) kahdesti tikkaita käyttäen, ja olen maalannut pensselillä noin 3-4 lautaa ylhäältä alas ennen kuin siirsin tikkaat ja jatkoin seuraavalla kohdalla, ja maalasin kahdesti muutaman päivän välein ......Leikkaus:D
Onko tämä syy, miksi kutsut itseäsi "Snailman"?

Snailman
Ei pääasiassa siksi, että olen hidas aloittamaan rakennustyöt... näyttää siltä, että se tapahtuu vihdoin ensi keväänä...:D

maalasin muutaman tunnin päivässä, joten se kesti noin 2 viikkoa, kun pesin ja maalasin 2 kertaa, mielestäni melko kohtuullista.

Olen tehnyt niin 2 kertaa, mutta viime kerralla käytin muovimaalia... joten en varmaan tee sitä enää tässä talossa :p

Ponken2 sanoi:
Missä on sellaisia miellyttäviä kauppoja?
Täällä Tukholman seudulla ne ovat kaikki hävitetty.
Norrköping, "Skrot-Emil". Se on oikea löytöpaikka, tulee lapsenomainen olo uudelleen.. :D

Mikael_L
jo poissa

Taitaa tulla rakennetuksi teline irtomateriaalista, kun niillä on sellaiset kiskurivuokrahinnat rakennustelineille.

Palkkasin pienen telinefirman, rakentamassa toista kerrosta talon osaan. Noin 110 neliömetriä telineitä. Maksoi 33 000 (muistaakseni) 12 viikolta, sisältäen pystytyksen, purkamisen ja kuljetukset.

Hämmästyin hinnasta ja olin aika vihainen noin 2500:n extralaskusta (33 000:sta). Mutta päätin olla valittamatta siitä, koska epäilin, että minun pitäisi pitää telineet noin 2 viikkoa sovitun ajan yli, ajattelin käyttää extralaskua neuvotteluargumenttina.

Olen erittäin iloinen, etten riidellyt. Meillä oli ongelmia peltisepän kanssa, mikä viivästytti telineiden purkamista, ja sitten ikkunoiden toimitus oli niin myöhässä (alun perin ajattelin vuokrata siirrettävän telineen sitä osaa varten). Joten sain firman suostumuksella pitää telineet 12 viikkoa sovitun ajan yli, ilmaiseksi! Sain melkein tunteen, että he olisivat mieluummin jättäneet telineen hoitamatta, jopa kun lopulta pyysin heitä tulemaan hakemaan sen.

Se täytyy olla viikon löytö

Mikael_L
Vaikka siinä lukee tosin 10.000:- tai tarjous ... :o

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.