Voiko joku selittää, mitä tarkoitetaan jäykistyksellä tällä kattoristikko piirustuksella? Tarvitaanko koko välin 1-11 lattiaa vakauden saavuttamiseksi? (Ajattelin odottaa vähän ennen lattian asentamista...)

Vielä vaikeampaa ymmärtää on, mitä 800 mm tarkoittaa? Jos käytämme raakaponttia, onko se riittävä jäykistys?
Teknisk ritning av takstol med måttangivelser, numrerade delar och specifikationstabell.
 
  • Takstolsritning med specifikationer för konstruktion, höjd, avstyvning och lastkapacitet. "Avstyvning 800 mm" och "Helt" markerat i tabellen.
Jäykistäminen tarkoittaa yleensä, että kattoon pitäisi asentaa lautoja pituussuunnassa, mikä estää kattotuolien pystypalkkien taipumisen. Arvelen, että 800 on cc-mitta. Ulkokatolla raakapontti riittää. Alaohjauspalkit jäykistetään harvalla paneelilla. Voi olla hyvä idea kiinnittää muutama kulkusilta, jotta siellä on helppo liikkua ennen kuin sisustat.

Ystävällisin terveisin, Findus
 
  • Tykkään
robb123
  • Laddar…
Ok, ymmärrän. Olen löytänyt halvan lattian, joten ehkä asennan sen suoraan...
 
Testaan nostamalla ketjua saadakseni selkeyttä siihen, mitä "800mm" tarkoittaa esimerkissä.
Kiitos etukäteen!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.