H Henrik 75 sanoi:
Luulin, että monet tekivät kuten minä tein yli 20 vuotta sitten, mutta kun noin vuosi sitten kotona oli puuseppä, hän oli vaikuttunut eikä ollut koskaan nähnyt ratkaisua aikaisemmin.
Tässä on minun panokseni lattialistojen siistiin viimeistelyyn.
Onko sinulla kuva, jossa oviverhous on myös asennettu, arvaan, että siitä ei tule kovin kaunis.

• Tykkään
sturnus
  • Laddar…
H Henrik 75 sanoi:
Luulin, että monet tekivät kuten minä tein yli 20 vuotta sitten, mutta kun puuseppä tuli kotiin noin vuosi sitten, hän oli vaikuttunut eikä ollut koskaan nähnyt kyseistä ratkaisua aiemmin.
Tässä on siis minun panokseni lattialistojen tyylikkääseen viimeistelyyn.

Ei, sitä en ole tehnyt, yksi vaihtoehto välttääksesi nähdä katkaistun pinnan ainakin. Lisään toisen vaihtoehdon, kun huomasin, että tein eri tavalla keittiösaarekkeen ympärillä.

• Valkea jalkalista ja beige lattia; jalkalista peittää leikatun pinnan keittiösaarekkeen ympärillä.
H Henrik 75 sanoi:
Ei ole, ainakin yksi vaihtoehto päästä eroon katkaistusta pinnasta.
Minä tuon toisen vaihtoehdon, sillä huomasin tehneeni keittiösaarekkeen ympärille toisin.
Todella omituinen asennus kokonaisuudessaan.

• Tykkään
Simsu ja 1 muu
  • Laddar…
H Henrik 75 sanoi:
Luulin, että monet tekivät kuten minä tein yli 20 vuotta sitten, mutta kun kirvesmies tuli kotiin noin vuosi sitten, hän oli vaikuttunut eikä ollut koskaan nähnyt ratkaisua ennen.
Tässä on minun panokseni lattialistojen siistiin lopetukseen.
Tyylikästä, mutta eikö voisi tehdä samalla tavalla, mutta leikata lattialista ja lista 45 asteen kulmaan, jos tyyli on sama?

P
B Bengt65 sanoi:
Tyylikkäästi, mutta eikö voi tehdä samanlaista, mutta gers lattialista 45 astetta ja kehys 45 astetta, jos se on saman tyylinen
Ei. Vaikka niillä olisi täysin sama profiili, joutuisit silloin asettamaan kehyksen väärin päin.

• Tykkään
Bengt65
  • Laddar…
ACME sanoi:
Ei. Vaikka niissä olisi täsmälleen sama profiili, joutuisit silloin laittamaan vuorauksen väärinpäin.
Kyllä, olet oikeassa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.