Hei,
Meillä on talo, joka on rakennettu vuonna 1960, ja ajattelimme rakentaa parvekkeen.
Olen ajatellut laittaa sääntöseinän, johon voin
asettaa kaikki poikkisäleet.
Sääntö pidetään kiinni kierteisillä tangoilla, jotka kiinnitetään betoniharkkotiiliin (kuvaillaan näin talon teknisessä kuvauksessa). Oletan, että parhainta on käyttää kemiallisia ankkureita, kuten Anchorfix tai jotain vastaavaa.
Nyt on olemassa jotain nimeltään 'perforoituja holkkeja' jotka tekevät
koko asiat vähän paremmiksi. Mikä määrää, että pitäisikö niitä käyttää
tai ei?
Onko kenelläkään kokemuksia kemiallisista ankkureista tai ankkurimassasta tai vastaavista ja voisiko antaa vähän neuvoja?
Parveke tulee olemaan 2,5 m korkeudella, joten ei olisi
mukavaa, jos parveke antaisi periksi
