Joten olimme melko lähellä rakennusprojektimme loppua. (Paitsi autotalli, jonka toistaiseksi unohdan).
Meillä on vielä jäljellä ovien maalaus ja jalkalistojen ja karmin asentaminen. Nopean katsauksen jälkeen Bygg-Oleen saimme ison järkytyksen. 50 kruunua metri eksokkelista! Pienen pohdinnan jälkeen mietin, eikö olisi mahdollista asentaa yksinkertaisia höylättyjä tammilistoja jalkalistoiksi? Ajattelin höylätä toisen kulman niin, ettei siihen ainakaan satu. ;) Voiko niitä käyttää myös ovikarmiksi?
Lopuksi: Onko kenelläkään vinkkiä, mistä saisi höylättyjä tammilistoja edullisesti?

ystävällisin terveisin
David
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.