Joten olimme melko lähellä rakennusprojektimme loppua. (Paitsi autotalli, jonka toistaiseksi unohdan).
Meillä on vielä jäljellä ovien maalaus ja jalkalistojen ja karmin asentaminen. Nopean katsauksen jälkeen Bygg-Oleen saimme ison järkytyksen. 50 kruunua metri eksokkelista! Pienen pohdinnan jälkeen mietin, eikö olisi mahdollista asentaa yksinkertaisia höylättyjä tammilistoja jalkalistoiksi? Ajattelin höylätä toisen kulman niin, ettei siihen ainakaan satu.

Voiko niitä käyttää myös ovikarmiksi?
Lopuksi: Onko kenelläkään vinkkiä, mistä saisi höylättyjä tammilistoja edullisesti?
ystävällisin terveisin
David