Jos joku on jäänyt paitsi, niin jakso oljitalosta Grand Designsista on katsottavissa vielä pari päivää, ehdottomasti katsomisen arvoinen!
Itse aion uneksia siitä pitkään, en niinkään talon ulkonäöstä, sillä se ei mielestäni ollut kovin houkutteleva, mutta mitkä upeat seinät ja valo! Seinien pyöreys on uskomattoman kaunis, se ja pari tammi-ikkunaa olisi unelma... Olkitalo päihittää aivan selvästi sekä puu- että kivitalot, haluan sellaisen! :D

http://www.kanal9play.se/program/play/granddesigns-s10e12

Mihin osastoon tämä oikeastaan kuuluu, sitä en tiedä, ei ole olemassa forumia olkitaloille. ;)
 
Kiitos. Mielenkiintoista.
(Mutta kummallista, että kääntäjä jatkuvasti käänsi "straw" muotoon "hö".)
 
On olemassa toinen Grand Designs -jakso, jossa metsänhoitaja saa luvan rakentaa talon olkiseinillä luonnonsuojelualueelle Englannissa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.