1 503 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
Jakaja (muokattu ylläpitäjän toimesta)
Kopio "garagesidan":sta mutta mielenkiintoisempi otsikko
Tiedän mitä tarvitsen, mutta en mitä se on nimeltään tai mistä se löytyy..
Ajatuksena on jakaa autotalli paloturvallisella pressulla tarpeen vaatiessa,
Yksi vaihtoehto on ripustaa se teräsvaijeriin purjerenkailla,
Mutta haluaisin ennemmin pieniä kuulalaakeroituja "vaunuja", jotka kulkevat kiskossa katon alla,
"Pressu" on 3.8 metriä korkea ja 6 metriä pitkä, joten uskon, että se tulee olemaan raskasta käyttää vaijerilla, juoksupyörät ovat visioni..
Mutta mistä löydän sellaisia, ja mitä minun pitäisi etsiä? Ideoita kenelläkään?
Tiedän mitä tarvitsen, mutta en mitä se on nimeltään tai mistä se löytyy..
Ajatuksena on jakaa autotalli paloturvallisella pressulla tarpeen vaatiessa,
Yksi vaihtoehto on ripustaa se teräsvaijeriin purjerenkailla,
Mutta haluaisin ennemmin pieniä kuulalaakeroituja "vaunuja", jotka kulkevat kiskossa katon alla,
"Pressu" on 3.8 metriä korkea ja 6 metriä pitkä, joten uskon, että se tulee olemaan raskasta käyttää vaijerilla, juoksupyörät ovat visioni..
Mutta mistä löydän sellaisia, ja mitä minun pitäisi etsiä? Ideoita kenelläkään?
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
www.theofils.se
Heillä on "nakukuvia"
Tarjolla on valmiita aluprofiileja, joiden sisällä pieni vaunu pyörii pyörillä ja johon voit ripustaa pressusi. Ne ovat oikeastaan tarkoitettu ovisiin liukukiskoon, mutta se toimii varmasti yhtä hyvin.
Heillä on "nakukuvia"
Tarjolla on valmiita aluprofiileja, joiden sisällä pieni vaunu pyörii pyörillä ja johon voit ripustaa pressusi. Ne ovat oikeastaan tarkoitettu ovisiin liukukiskoon, mutta se toimii varmasti yhtä hyvin.
Älä ole surullinen siitä! 
Täältä saattaa löytyä mitä Mäster etsii:
http://www.bullerbekamparen.se/pske.htm
Täältä saattaa löytyä mitä Mäster etsii:
http://www.bullerbekamparen.se/pske.htm
Oooh, ne olivat kalliita tavaroita, erityisesti kun kukaan ei osta tätä taloa, joten minun täytyy mennä 40% työajalle joksikin aikaa.. No, nyt tiedän mitä sitä kutsutaan, jatkan etsimistä, tai valmistaa jotain..
Klikkaa tästä vastataksesi