8 952 lukukertaa ·
2 vastausta
9k lukukertaa
2 vastausta
Itsevaaittava tasoite EPS-betonilla
Hei!
Olen valanut lattian vanhassa autotallissani 20 mm alemmas kuin muut lattiat Finja EPS-betonilla. Nyt aion tasoittaa sen Finja Golvavjämning Allround -tasoitteella.
1. Miten kiinnitän raudoitusverkon EPS-betoniin?
2. Ajattelin käyttää korkomerkkejä, voinko/pitäisikö minun jättää ne tasoitteeseen?
3. Pinta-ala on vain 11 neliömetriä. Onko mitään järkeä jakaa lattia lohkoihin jakolistoilla vai tasoitanko koko lattian kerralla?
Kiitollinen vastauksista!
Olen valanut lattian vanhassa autotallissani 20 mm alemmas kuin muut lattiat Finja EPS-betonilla. Nyt aion tasoittaa sen Finja Golvavjämning Allround -tasoitteella.
1. Miten kiinnitän raudoitusverkon EPS-betoniin?
2. Ajattelin käyttää korkomerkkejä, voinko/pitäisikö minun jättää ne tasoitteeseen?
3. Pinta-ala on vain 11 neliömetriä. Onko mitään järkeä jakaa lattia lohkoihin jakolistoilla vai tasoitanko koko lattian kerralla?
Kiitollinen vastauksista!
Kiitos! Olen asettamassa raudoitusverkkoa. Tulee aika paljon päällekkäisyyttä joissakin kohdissa. Päällekkäisyyksiä on johdonmukaisesti 2 ruutua, toisella rivillä asettaessa se on melko korkea, koska kolme raudoitusverkkoa ovat päällekkäin (aion tasoittaa noin 20 mm), eli ensimmäisen rivin toinen verkko menee ensimmäisen verkon päälle, sitten toisen rivin ensimmäinen verkko menee ensimmäisen rivin ensimmäisen verkon ja myös ensimmäisen rivin toisen verkon päälle (katso kuva). Onko se oikein tehty?huggan sanoi:

Klikkaa tästä vastataksesi