Minä ja avopuolisoni aiomme pian remontoida keittiön ja olemme myös ajatelleet purkaa seinän keittiön ja olohuoneen väliltä. Joten kysymys on, onko kyseinen seinä kantava, vaikka talossa on W-kattotuolit?
Kattotyyppi (W-kattotuoli) voi vain levätä ulkoseinien päällä. Jos se tarvitsee tukea keskeltä, ristikko näyttää erilaiselta. On kuitenkin harvoin ajankohtaista niin kapeiden talojen kanssa.
Kattotyyppi (W-takstol) voi levätä vain ulkoseinillä. Jos se tarvitsee tukea keskeltä, ristikkorakenne on erilainen. Kuitenkin on harvoin ajankohtaista niin kapeissa taloissa.
Okei!
On vähintään yksi seinä, jota kutsutaan sydänseinäksi. Mutta sydänseinät eivät ehkä ole kantavia määritelmän mukaan?
Sydänseinä on seinä, joka kulkee keskellä taloa sen koko pituudelta. Tämä ei tarkoita, että sen tarvitsisi olla kantava, mutta nimikkeistö ei ole yksiselitteinen.
Sydänseinä on seinä, joka kulkee talon keskellä sen koko pituudella. Se ei tarkoita, että sen on oltava kantava, mutta nimikkeistö ei ole yksiselitteinen.
Joo, sitä minä jossain vaiheessa epäilinkin
Nyt olen saanut vastaukset kysymyksiini.
Täytyy kiittää todella paljon vastauksistasi
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.