Mielestäni on aika aloittaa uusi keskustelu koskien rakennusmateriaalien ostoa toisella puolella Itämerta.

Olen rakentamassa arkkitehdin piirtämää taloa Tukholman esikaupunkialueella, noin 180 neliömetrin kokoista, ja siitä tulee moderni talo "funkis-tyylillä". Olen tietenkin kiinnostunut tekemään mahdollisimman kustannustehokkaita ja hyviä materiaalihankintoja.

Mitkä ovat rakennusmateriaalin ostamisen hyödyt/haitat esimerkiksi Puolasta?
Voiko odottaa kaikkien tuotteiden olevan täysipainoista laatua, vai onko materiaaleja, joita tulisi "varoa" ostamasta halvemmista maista?
Pitäisikö ostot jakaa eri maiden välillä, kuten puu ja betoni, ja jos, niin miten?
Onko ongelmia yhdistää ruotsalaisia tuotteita esimerkiksi puolalaisiin tuotteisiin?
Onko ARVOISTA tehdä ostoksia toisella puolella Itämerta???
 
Mielestäni se on täysin oikein - ALOITA AIVAN UUSI KETJU TÄLLÄ - Marlene, vain sinä voit tehdä sen.

On todella tärkeää monille voida puhua tästä.

Terveisin

Tomas
 
sunemangs sanoi:
DEt är väldigt viktigt för många att kunna prata om detta.
Prata på vettja ;)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.