11 273 lukukertaa ·
7 vastausta
11k lukukertaa
7 vastausta
Isokern-savupiippu
Olemme asentamassa puu/pelletti pannua ja olemme päättäneet, että haluamme Isokern savupiipun.
Nyt kysymykset:
1. onko vaikeaa koota tällainen savupiippu itse??? (osaan käyttää käsiäni)
2. Mistä voi saada tämän kohtuulliseen hintaan Helsingin alueella ???
3. kuinka suuri on etäisyys savupiipun ja esim. palkkien välillä tällaisella savupiipulla ???
4. miten korkealle harjan yläpuolelle savupiipun täytyy ulottua, olen kuullut 1,5 m, pitääkö tämä paikkansa ???
5. aiomme käyttää lämmön talteenottoa ilmanvaihdossa ja olen kuullut, että voi johtaa ilma kanavassa ulkokuoren ja sisäputken välillä, onko tämä hyvä idea? vai viilennetäänkö savupiippua vain liian alhaiselle lämpötilalle ???
Paljon kysymyksiä kerralla, mutta kaikki vinkit Isokern savupiipuista ovat tervetulleita.
Nyt kysymykset:
1. onko vaikeaa koota tällainen savupiippu itse??? (osaan käyttää käsiäni)
2. Mistä voi saada tämän kohtuulliseen hintaan Helsingin alueella ???
3. kuinka suuri on etäisyys savupiipun ja esim. palkkien välillä tällaisella savupiipulla ???
4. miten korkealle harjan yläpuolelle savupiipun täytyy ulottua, olen kuullut 1,5 m, pitääkö tämä paikkansa ???
5. aiomme käyttää lämmön talteenottoa ilmanvaihdossa ja olen kuullut, että voi johtaa ilma kanavassa ulkokuoren ja sisäputken välillä, onko tämä hyvä idea? vai viilennetäänkö savupiippua vain liian alhaiselle lämpötilalle ???
Paljon kysymyksiä kerralla, mutta kaikki vinkit Isokern savupiipuista ovat tervetulleita.
Olen rakentanut SEM:in kotona, Isokernin maalla. Molemmat järjestelmät ovat hyvin yksinkertaisia rakentaa, etuna SEM:ssa on se, että sen voi sijoittaa lähemmäksi puuosia ja se on jonkin verran pienempi ulkomitoiltaan.
Tarkista tiilimyynti Hammarbyssa
www.tegelforsaljningen.se
Tarkista tiilimyynti Hammarbyssa
www.tegelforsaljningen.se
Klikkaa tästä vastataksesi