1 966 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
Ikkunaventtiili asbestilla?
Mutta riippumatta siitä, mitä materiaalia tämä levy on. Kuinka se voitaisiin irrottaa ja levittää ilmassa. Sillä et kai sinä siellä ole raapimassa sitä irti useita kertoja päivässä. Olisi varmaan vaarallista, jos se olisi plutoniumia ja levittäisi radioaktiivisuutta. Mutta muuten se tuskin aiheuttaa mitään, jos se saa jatkaa olemistaan siellä yli 80 vuotta.
Ei, en ole siellä ja repimässä. Ajattelin, että jos se eristää venttiilin, ehkä ilma voisi vaikuttaa siihen. Mutta olen yleisesti ottaen huolestunut.GoC sanoi:
Mutta riippumatta siitä, mikä materiaali tämä levy on. Kuinka se voisi vapautua ja levitä ilmaan siinä tapauksessa. Et kai sinä siellä ole repimässä sitä irti useita kertoja päivässä.
Olisi varmasti vaarallista, jos siinä olisi plutoniumia, koska se levittäisi radioaktiivisuutta. Mutta muuten tuskin se aiheuttaa mitään, jos se saa jatkaa olemassaoloaan siellä vielä 80 vuotta.
Mutta vaikka levyllä olisi asbestia, saat luultavasti enemmän asbestikuituja tuloilmaventtiilin kautta kuin jos siinä olisi asbestia.L Lämmelen sanoi:
On huomattavasti suurempia vaaroja tuhlata huoltaan siihen, että jokin rakennusosa asunnossa saattaa sisältää asbestia. Uskon, että pelkkä ilma kaupunkialueella on huomattavasti haitallisempaa. Mutta eniten haitallinen on huoli kaikesta, mikä voi mahdollisesti olla vaarallista.
Klikkaa tästä vastataksesi

