Hei, ajattelin tehdä ikkunan olemassa olevaan puuseinään lasitiilillä. Ajattelin käyttää muovilistoja ja liimaa. Mutta miten asentaa viimeinen rivi sivuilla ja ylhäällä. Pitäisikö minun käyttää liikkuvaa esimerkiksi lateksitiivistettä kaikilla sivuilla paitsi alhaalla, vai? Tuleeko ikkunasta silloin vakaa? Vai ajattelenko nyt aivan väärin... Kiinnitetäänkö muovilista ruuveilla reunoihin, kuin kehykseksi, ja sitten liimataan jokainen palikka listan kanssa...

Hei! Teitkö ikkunasi lasitiilistä? Olen utelias kuulemaan, onko sinulla kokemuksia jaettavana? Ajattelin nimittäin rakentaa korkean ja kapean "ikkunan" lasitiilistä suunnittelemani piharakennuksen sivulle. Ja olen epävarma, kuinka minun pitäisi tiivistää.

Miksi ei tavallinen ikkuna!?

Jonatan79 sanoi:
Miksi ei tavallinen ikkuna!?
Koska siitä tuli parempi ja tyylikkäämpi tällä :-)

Muokkaa: Ymmärsin sitten, että vastasit Jonas_80 :-)

Viimeksi muokattu:
Jonas_80 sanoi:
Hei! Teitkö ikkunasi lasitiilestä? Olen utelias, jos sinulla on kokemuksia jaettavana? Ajattelin nimittäin rakentaa korkean kapean "ikkunan" lasitiilestä yhden sivun varastomajaan, jota suunnittelen rakentaa. Ja olen epävarma siitä, miten minun pitäisi tiivistää.
Sujui todella hyvin! Nyt ikkunani on hallin sisällä ja se avautuu kellariin. Tein vain kehyksen listoilla ja lasilla mitattuna. Sen jälkeen vain liimasin ja saumatasin tavallisella saumalla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.