Meillä on nyt syvät ikkunaniskat (noin 25 cm), jotka ovat vain maalattuja. Haluaisin laittaa tumman tummanharmaan värisen kivilaatan jonkinlaisena niskaan.

Emme tiedä paljon erilaisista kivit tuotteista emmekä halua maksaa liikaa. Haluaisin mielellään saada hieman funktionalismia, 30-luvun tuntua, ja ajattelen ensisijaisesti hienoja mittatilaustyönä tehtyjä kivilaattoja. En halua puuta / MDF:ää.

Minkälaista kiviaineista meidän tulisi valita ja mitä tulisi ottaa huomioon? Olen löytänyt joitakin yrityksiä, jotka tekevät mittatilaustyönä graniitti- ja marmorilaseja, mutta ne ovat nopeasti kalliita. Onko olemassa kivituotteita, jotka ovat hintansa arvoisia enemmän kuin toiset?

Kiitos vinkeistä ja avusta!

ylös! Toivoin ainakin yhtä vastausta kuitenkin....:(

Tummanharmaa?

Sanoisin silloin liuskekivi.

Se on kotimainen materiaali, eikä erityisen kallis uskoakseni.
Erityisesti jos sen ei tarvitse olla kiillotettu korkeakiiltoiseksi.

Valmista oma betoniin valettu kappale. Se on todella edullista ja näyttää mahtavalta! Saat betonisäkin noin 50 eurolla ja sen pitäisi riittää noin kolmeen levyyn (koosta riippuen). Voit halutessasi vahvistaa hieman, tämän kustannus on luultavasti noin 50 euroa lisää.

Jos haluat siitä erityisen tumman, voit käsitellä sen betoniöljyllä.

Halvin tapa on luultavasti valaa omia betonista. On olemassa monia keskusteluja siitä, miten tämä tehdään. Toinen vinkki on suuret klinkkerit, jotka leikkaat itse oikeaan kokoon.

EDIT: eviljava ehti ensin! :(

• Tykkään
hanson#16
  • Laddar…
On olemassa tyylikästä kalkkikiveä, joka on tummanharmaa, meillä on itsellämme laji nimeltä Melly Grey.

eviljava sanoi:
Valaa oma betoniin. Se on uskomattoman halpaa ja näyttää todella hyvältä! Säkki betonia maksaa noin 50:- ja sen pitäisi riittää noin 3 levylle (riippuen koosta). Ehkä voit hieman rakoilla, kustannus tästä on vielä 50:-

Jos haluat siitä erityisen tumman, voit käsitellä sen betoniöljyllä.
Oletko tehnyt sen itse Eviljava?

Laita muutama kuva siitä, miten teit sen, ole hyvä!

Minun kaltaisilleni laiskimuksille se kuulostaa melko työläältä.

KnockOnWood sanoi:
Oletko tehnyt sen itse Eviljava?

Laita kuvia siitä, miten teit sen, ole kiltti!

Minunlaisilleni laiskeille se kuulostaa aika työläältä.
Joo, valoin itse asiassa muutaman kappaleen talvella. Tässä tulee kuvia kahdesta niistä. Eivät ole mitään huippukuvia, mutta se on kaikki, mitä jaksan saada aikaan lauantaiaamuna...

Betoninen ikkunalauta, jossa on valkoinen esine. Ikkunasta heijastuu auringonvaloa, mikä saa pinnan näyttämään kirkkaammalta.

Ikkunalauta, jolla betonilevy ja ruukkukasvi, yksinkertaisen valkoinen kukkaruukku ja puinen lampunjalka aurinkoisessa valaistuksessa.

Levyjä ei ole käsitelty muulla kuin lattiasaippualla. Jos haluaa niistä tummempia, pitäisi betoniöljy tai vastaava toimia.

Edit: ne ovat todellisuudessa tummempia. Auringon heijastukset saavat ne näyttämään hieman vaaleammilta pinnalla.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.