Ei, sinun täytyy olla syvystiiviste alla.

Paras vastaus

Ilman syll hetki ei ole ongelma, mutta kuten @huggan kirjoittaa, sinun tulisi olla jonkinlainen sylltiivistys alla. Mieluiten oikea sylltiivistys EPDM-kumista. Muuten käy hyvin laittaa kaistale alushuopaa alle.

Kiitos nopeista vastauksista. Joo, olin siinä tapauksessa ajatellut laittaa ehkä tuplasti. Olen käyttänyt T-syll 7mm syllille. Tuhannesti kiitoksia vastauksista. Tämä oli ensimmäinen kysymykseni täällä. Pitäisikö keskustelu sulkea, kun on tyytyväinen?

NoOne2k, onko kumitiiviste ylivoimainen? Würth lupaa, että T-syll kestää 50 vuotta. Tarkoitatko, että se eristää paremmin vai että se kestää paremmin. Kehitä vastaustasi, jos sinulla on mahdollisuus.

H Helge007 sanoi:
NoOne2k, onko kumitiiviste ylivoimainen? Würth lupaa, että T-syll kestää 50 vuotta. Tarkoitatko, että se eristää paremmin vai että se kestää paremmin? Kehitä vastaustasi jos sinulla on mahdollisuus.
T-cell on varmasti hyvä tuote, kumpi on paras, sen jätän asiantuntijoille päätettäväksi.

Olen asentanut https://www.isover.se/products/isover-varior-syllisolering seinieni alle.

Sen kaksi rullaa saavat aikaan korkeampaa painetta pienemmällä alueella, mikä teoriassa tarkoittaa, että se tiivistää paremmin epätasaisuuksia vastaan kuin T-cell, jossa kuorma jakautuu koko pintaan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.