3 189 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Ikkunanpuitteet suoraan betonilaattaa vasten
Hei
Mietin, voiko tai pitäisikö ikkunan asentaa suoraan betonilaatalle, eli ilman aluspalkkia. Ikkuna tulee olla ympärivuotiseen asumiseen tarkoitetussa Attefallshusetissa. Kiitollinen nopeista vastauksista.
Mietin, voiko tai pitäisikö ikkunan asentaa suoraan betonilaatalle, eli ilman aluspalkkia. Ikkuna tulee olla ympärivuotiseen asumiseen tarkoitetussa Attefallshusetissa. Kiitollinen nopeista vastauksista.
Paras vastaus
Kiitos nopeista vastauksista. Joo, olin siinä tapauksessa ajatellut laittaa ehkä tuplasti. Olen käyttänyt T-syll 7mm syllille. Tuhannesti kiitoksia vastauksista. Tämä oli ensimmäinen kysymykseni täällä. Pitäisikö keskustelu sulkea, kun on tyytyväinen?
T-cell on varmasti hyvä tuote, kumpi on paras, sen jätän asiantuntijoille päätettäväksi.H Helge007 sanoi:
Olen asentanut https://www.isover.se/products/isover-varior-syllisolering seinieni alle.
Sen kaksi rullaa saavat aikaan korkeampaa painetta pienemmällä alueella, mikä teoriassa tarkoittaa, että se tiivistää paremmin epätasaisuuksia vastaan kuin T-cell, jossa kuorma jakautuu koko pintaan.
Klikkaa tästä vastataksesi