3 229 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
ikkunankarmilistat
Jaksossa 6 Sommar med Ernst -ohjelmassa Ernst rakentaa näkösuojan (http://www.tv4.se/sommar-med-ernst/artiklar/bygg-ernsts-fönsterluckor-57b330bdb9a9f6d5fc000709) jollain, mitä hän kutsuu "fönsterbågslister" - termi, jonka tulkitsin olevan jonkinlainen ikkunanpuitelista. En kuitenkaan löydä kyseistä tuotetta mistään, ja sana "fönsterbågslister" löytyy lähes ainoastaan TV4.se-sivustolta, kun googlaan sen (...ja nyt myös ByggaHus.se-sivustolta...). Tietääkö joku, onko tämä tuote olemassa ja mikä sen nimi on TV4:n ulkopuolella?
Viimeksi muokattu:
Mja, ehkä... kun googlaan lasilista, löydän kuitenkin enimmäkseen listoja ohuemmasta puusta, joilla lasi kiinnitetään jo olemassa olevaan ikkunanpokaan - ei mitään, josta itse ikkunanpoka rakennettaisiin. Katso mielellään mukana olevassa linkissä ensimmäisessä viestissä, niin ymmärrät mitä tarkoitan. On tosin melko helppoa jyrsiä haluttu profiili itse tasohöylätystä puusta noin 30x50 mm käsijyrsimen avulla, mutta jos markkinoilla on kohtuuhintaan, onhan se kiistatta kätevämpää...
K
Kallebo
Omatoimirakentaja
· Skåne
· 3 052 viestiä
Kallebo
Omatoimirakentaja
- Skåne
- 3 052 viestiä
Olen seurannut tätä keskustelua, koska haluaisin myös ostaa samanlaisia listoita. En ole koskaan nähnyt niitä missään kaupassa, mutta ajattelen, että niiden ostaminen puusepältä ei pitäisi olla järjettömän kallista.
Toisaalta voi, kuten sanottu, itse jyrsiä ne yhdestä puupalasta.
Toisaalta voi, kuten sanottu, itse jyrsiä ne yhdestä puupalasta.
Klikkaa tästä vastataksesi