Minulla on makuuhuone ulkorakennuksessa, joka pitäisi remontoida aiempien ketjujen mukaisesti.

Tämän makuuhuoneen ikkuna sijaitsee erittäin matalalla, noin 30 cm lattiasta, kun olen valanut uuden laatan.

Haluaisin saada mielipiteitä siitä, mikä oikeastaan on paras ratkaisu tässä tilanteessa.

Ulkopuolen pelti korvataan puupaneelilla.

Voiko ikkunan antaa mennä sekä tiilen että sitten jatkaa ylös puupaneeliin? Miten ratkaistaan tällöin karmit jne.?

Voiko korkealle, noin 145 cm lattiasta, asentaa pienen neliön muotoisen ikkunan?

Minun on erittäin vaikea kuvitella, mikä oikeastaan tuntuu luontevimmalta.

Tummasävyinen makuuhuone, jossa on puinen katto, alhaalla oleva ikkuna, sänky edessä ja matto lattialla. Ikkunan ulkopuolella on verho ja rullakaihdin.
Punaisen talon seinä, valkoinen alaosa ja ikkuna alhaalla, satelliittiantenni katossa, ympärillä vihreää nurmikkoa ja puu vasemmalla.

Ajattelen asentaa puujulkisivu punaisen peltikaton sijaan ja maalata se valkoiseksi. Sitten asettaa ikkunan standardikorkeudelle noin 100 cm.

Silloin ikkuna menee läpi saumasta rappauksen ja puupaneelin välillä, mutta kaikki on ainakin valkoista?

Luultavasti ensimmäinen kerta, kun kukaan täällä ei ole ratkaissut ongelmaani :)

Tarkoittaako se mahdotonta yhtälöä? :)

Todennäköisesti minun on tehtävä kompromissi tässä, kysymys on, mikä kompromissi näyttää vähiten huonolta ..

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.