I
Sekä SOUDAL Genius Gun Flexi 600ml että SOUDAL Genius Gun Comfort 600ml maksavat noin 140 kr ja sisältävät alle 1% isosyanaatteja. Epäselvää, miksi Hornbach ei suosittele tätä. Heillä on niitä runsaasti varastossa ja ne tulevat, mitä sanotaan olevan, hyvällä applikointisuuttimella.

I
F fallskydd sanoi:
Saan sen niin, että 500 ml 561 antaa noin 13 l? Vaikea uskoa, että 461 antaa vain puolet.
Joten jos se ei ole pieni purkki, sinulla pitäisi olla varaa. Mutta vaikea tietää mikä virhe Hornbach on tehnyt tuoteinformaation kanssa.
Vaikka täyttää vähän laastilla, olisi hyvä että keskellä on vaahtoa?
Datalehden mukaan 561 Pure antaa noin 13 litraa, kuten sanot, kun taas 461 Top antaa 7,2 litraa, molemmat perustuvat 500 ml pulloihin. Ainakin niin kuin minä sen ymmärrän. Kyllä, kuulostaa järkevältä käyttää vähän vaahtoa, vaikka valitsisitkin enemmän laastia ratkaisuksi.

I
Sain vastauksen Sundströmsilta, suositus paineilmalla syötetystä hengityssuojaimesta johtuu ei vain propaanista, vaan myös siitä, että SDB sisältää ainetta, joka vaatii sekä ABE+P3- että AX-kaasusuodattimen, mikä ei ole mahdollista.

Miksi stressata yhdestä altistumisesta? todennäköisesti saat sisäänsä moninkertaisesti enemmän kollijoxia päivittäin vain olemalla ulkona ja hengittämällä "raikasta ilmaa".

I
S Stefan1972 sanoi:
Miksi stressata yksittäisestä altistuksesta? Sitä saa todennäköisesti paljon enemmän myrkkyjä päivittäin vain olemalla ulkona ja hengittämällä "raikasta ilmaa".
Niin, se on juuri se, mikä tekee vaikeaksi arvioida, kuinka vaarallista jokin on. Toisella puolella on ihmisiä, jotka suihkuttavat uretaanivaahtoa ilman mitään suojaa, jopa käsityöläiset, ja toisella puolella on niitä, jotka puhuvat erittäin terveydelle vaarallisista aineista, kuten isosyanaateista. On vaikea päättää, mihin sijoittua.

Ainoa asia, jonka oikeastaan tiedän, on, että en halua saada erilaisia ongelmia myöhemmin elämässä, kun paremmat valinnat nyt olisivat voineet ratkaista ne. Jos saa hengitysvaikeuksia 60-vuotiaana, on usein liian myöhäistä tehdä asialle mitään, varsinkin jos se johtuu saasteista/kemikaaleista.

Olen henkilö, joka ensin testaa muovimaton, joka on poiston kohteena. Jos siinä on asbestia, annan todennäköisesti ammattilaisen poistaa sen. Jos asbestia ei ole, maskissa on kuitenkin P3 suodatin.

Mutta tässä tapauksessa se saattaa olla liioiteltua, minun täytyy saada noin 7 litraa uretaanivaahtoa reikään, ja voin suihkuttaa sen ulkoa.

Joo, se on jokaisen oma asia arvioida riski. Jos ajattelisin noin, minun pitäisi olla kuollut jo nyt........ Olen automekaanikko enkä ole koskaan välittänyt mistään. Olen maalannut lukemattomia autoja ilman mitään suojaa, vain niistänyt nenän jälkeenpäin. Kuinka paljon bensiiniä on tullut hengitettyä vuosien varrella.........pakokaasut ja palava alustan massa ja puhumattakaan hitsaussavusta..............Olen aika varma siitä, että geenini päättävät milloin kuolen, riippumatta siitä...........

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.