Kiitos linkistä Jeppe!

En yleensä kiitä linkeistä, jotka johtavat verkkosivulleni, mutta kun joku aloittaa ketjun, jonka ainoana sisältönä on linkkini, koen, että on syytä huomioida tämä.

Hyvää päivää Jeppe ja toivottavasti löysit etsimäsi tiedon.

Ystävällisin terveisin,

Fredrik Frebo.kakel

Hyvä ja informatiivinen ketju ansaitsee tulla tuoduksi esille meille hämmentyneille maallikoille. :)

Peukku ylös!

Olen katsellut vähän tällä websivustolla, erityisesti kylpyhuonekysymyksiä. Hyvin usein kysymykseen seuraa oikea vastaus. Että vastaus sitten herättää jatkokysymyksiä, on aivan eri asia. Jos olen rehellinen, en mielestäni te ole sekaisin, toivoisin että asiakkaani olisivat omanneet puolet tietämyksestänne. Mutta jos näin olisi ollut, en varmaankaan olisi koskaan luonut blogia.

Aluksi blogi oli työkalu minulle, jotta en enää joutuisi selittämään samaa asiaa yhä uudelleen asiakkaille. Voin nyt sen sijaan viitata tekstikohtaan sanoilla... Nähdään huomenna, puhelemme sitten kahvikupin äärellä.

Paljon myöhemmin tajusin, että muut lukivat mitä olin kirjoittanut, ja että minuun myös linkattiin websivulleni. Kuten esimerkiksi tässä tapauksessa. Yhtäkkiä minun piti miettiä tarkkaan, ennen kuin painoin julkaise-nappia. Blogi ei ole mikään runollinen mestariteos, eikä se ole aina kirjoitettu kieliopillisesti oikein, ja siellä esiintyy varmastikin virheitä silloin tällöin. Mutta kaikki tieto on minun kirjoittamaani, ja melkein kaikki kuvat ovat ottamiani kohteista, jotka olen itse rakentanut. Ne harvat kuvat, jotka olen lainannut verkosta, eivät ylitä ehkä 10 kpl.

Saan valtavasti sähköposteja koko maasta, ja kysymyksiä sataa joinakin päivinä päälleni. Monet kysymykset koskevat sitä, voisinko ajatella kehittää blogia niin, että esimerkiksi tieto siitä, miten tehdään reikiä sähkökaapelin ympärille, tulisi saataville. Yhtäkkiä olen päätynyt tilanteeseen, jota ei lainkaan ollut suunniteltu.

Aion päivittää blogia, kun uudet säännöt kosteussulun suhteen ovat täysin korvanneet vanhan järjestelmän. Pelkästään se tulee olemaan suuri tehtävä. Toivottavasti tulevaisuudessa voin näyttää enemmän sitä erityistietoa, jota kysytään.

Minusta on todella hauskaa, että ihmiset lukevat blogia, vaikka tunnenkin nyt pientä huolta =) Paine minua kohtaan kasvaa, voisi sanoa!

Hyvää päivää kaikille

Ystävällisin terveisin

Fredrik.

Todella mukava sivu sinulla :)
Mutta se muistuttaa enemmän tavallista kotisivua, ei blogia, mutta ero on kai hämärtynyt viime vuosina. No, nyt tunnen itseni valittajaksi, aivan sama miksi kutsut sitä, se on erittäin hyvä joka tapauksessa!!!

Ja mitä siihen voisi sanoa: Anna heille pikkusormi, niin he vievät koko käden. :)
Mutta voin vain olla samaa mieltä, Erittäin hyvin tehty!
Kaunis ulkoasu, hyvät kuvat ja ymmärrettävä teksti.
Toki se ei ole täydellinen, mutta eihän se sitä väitäkään olevansa.
Pidän peukkuja, että se kehittyy edelleen ja ettet kyllästy siihen.

/Andreas

"Dr.SiC !"

Olet aivan oikeassa, se on tavallinen kotisivu, ja siinä on blogi, jonka olen pilkkonut ja muuttanut opastetuksi kierrokseksi. Kaikki ylimääräiset hienoudet on poistettu ja jäljellä on vain 9 kategoria-nappia. Joten totta puhuen, se on kotisivu, mutta kutsuessani sitä blogiksi tunnen itseni vähän tärkeämmäksi 10 sekunnin ajan. Bloggaaminen on kuten sanottu muotia nykyään.

"parkway"

Jos kyllästyn kaikkeen, täytyy minun lähettää A-kassa hakemukseni =)
Joten totta kai kotisivu pysyy niin kauan kuin harjoitan liiketoimintaa, mutta kuten olen aiemmin sanonut, en koskaan laskenut sillä, että kiinnostus olisi niin suurta oman pienten liiketoiminta-alueeni ulkopuolella. Ennen kaikkea en voinut kuvitella, että Luleåssa ihmiset olisivat kiinnostuneita hankkimaan laattoja omiin kylpyhuoneisiinsa, jotka he ovat nähneet kuvassa galleriassani.

Yksinkertainen elämä, johon kuului rouva Svenssonin kylpyhuoneeseen meneminen, on pian muisto vain, ehkä on aika kammata itsensä ja huolehtia kielestään. =)

Totta on, että kotisivu kehittyy tulevaisuudessa, kiitos vielä kerran osoittamastanne kiinnostuksesta.

Ystävällisin terveisin,

Fredrik.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.