Tomture61
F Felix36 sanoi:
Hei! Hieno hyllyjärjestelmä! Mitä käytit hyllytasoina? Näyttää olevan 3 lankkua jostain materiaalista? Kiitos etukäteen! Hei hei!
Käytin 22 x 195 (epävarma leveydestä) ulkovuorauslautaa.

• Tykkään
Felix36
  • Laddar…
B Zlade sanoi:
Nyt kun peruskysymys on selvitetty, haluan vain huomauttaa, että on hulluutta luoda säilytystilaa muuttolaatikoille. Se, mikä päätyy muuttolaatikkoon, pysyy siellä todennäköisesti kunnes päätetään heittää se pois. Jos tarvitset säilytystilaa, suosittelen hankkimaan useita läpinäkyviä muovilaatikoita kannella sen sijaan. Ne näyttävät paljon paremmilta ja löydät helpommin etsimäsi.
Se on hintakysymys. Muovilaatikot ovat tulleet kohtuuttoman kalliiksi.

T Thomas_Blekinge sanoi:
Kyse on hinnasta. Muovilaatikot ovat tulleet kohtuuttoman kalliiksi.
Mikä on määritelmäsi kohtuuttoman kalliille?

B Zlade sanoi:
Se, mikä päätyy muuttolaatikkoon, jää sinne todennäköisesti siihen asti, kunnes päätetään heittää se pois. Jos tarvitset säilytystilaa, suosittelen hankkimaan useita läpinäkyviä muovilaatikoita kannella sen sijaan. Näyttää paljon paremmalta ja löydät helpommin sen, mitä etsit.
Tämä tietysti edellyttää, että osaat lukea ja kirjoittaa (ja sinulla on kurinalaisuus kirjoittaa sisältöä. Ei siis vaimoni..) mutta muuten muuttolaatikot ovat ylivoimaisia.

Täysin suorat kulmat, halpa ja mahtuu erittäin paljon. Jos taas halutaan säilyttää "sekalaisia tavaroita", muovi on tietenkin parempi.

• Tykkään
Thomas_Blekinge ja 1 muu
  • Laddar…
Olen järjestänyt tavarani vahvoihin pahvilaatikoihin, jotka ovat pienempiä kuin muuttolaatikot, ja olen merkinnyt jokaisen laatikon isolla numerolla. Sitten minulla on lista siitä, mitä jokaisessa laatikossa on. Kun etsin tiettyä esinettä, tarkistan listan ja löydän helposti, missä laatikossa se on. Järjestelmä on myös joustava, kun jonkin laatikon sisältö muuttuu, näin vältän sotkemasta laatikoita.

Tomture61 Tomture61 sanoi:
Käytin 22 x 195 (epävarma leveydestä) ulkopaneelipuu.
Ok, Kiitos paljon 🙂👍

Ikea ja Biltema ovat ainakin aiemmin tarjonneet pienempiä pahvilaatikoita, joita pidän hyllyissäni. Täydellisiä asioille, joita käytetään harvemmin tai joita on varastossa pieni määrä, mutta haluaa pitää järjestyksessä. Omalla kohdallani nahkatyöt, partiovälineet, köydet, toimistotarvikkeet, joulukoristeet, hanskat ja "asiat, jotka pitää korjata, kun varaosat tulevat esiin"… Mutta minulla on myös joukko muovilaatikoita, joita käytän, jos pitää viedä tavaroita ulos tai kun sisältö on sekaisin. Minulla on neljä sellaista puutyöpajassa ja se ärsyttää, että ne jättävät niin paljon kuollutta tilaa niiden väliin... Muovi kestää nimittäin lunta, sadetta ja mutaa paljon paremmin kuin pahvi.

VidarH VidarH sanoi:
Muovi kestää lunta, sadetta ja mutaa paljon paremmin kuin pahvi.
Sitten olemme oppineet jotain uutta myös tänään.

Huomasin, että viittaus postauksessa meni hieman vinoon pienen uudelleenjärjestelyni jälkeen. Se oli perustelu muovilaatikoiden pitämiselle autossa. Jonka päätin jättää pois ketjusta sisähyllyistä... 😅

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.