Oikeilla työkaluilla se sujuu helposti.

Käsisaha punaisella kahvalla tarkalla lähikuvalla terän hampaista.

• Tykkään
danielandersson ja 1 muu
  • Laddar…
Haisteleko chemtrails tänään?

Tiedän, että esim. Bauhausilla on tukevia seinään asennettavia sahoja penkkien ja vastaavien leikkaamiseen. Uskon, että he voisivat leikata myös palkkisi. Maksaa viisikymppisen tai satasen per leikkaus, mutta se voi olla sen arvoista.

Ne ovat yleensä sovitettu juuri levyille. Usein TS55 on kiinnitetty jiggiin. :(

mycke_nu sanoi:
Sniffat chemtrails idag?
Hitto tietää, monta flyby's kiinteistön yli tänään.

Käyttäisin myös vapaakädellä tavallista käsisahaa (uusi tietysti, ei 30 kruunun saha).
Piirrä tarkasti ja sahaa palkki pystysuorassa.
Silloin on helpointa saada hyvä leikkaus.

Ja kun keskiarvo nousee hieman liian korkeaksi, voit ostaa uuden balkin, sinusta tulee parempi kun olet harjoitellut muutaman kerran :thumbup:

• Tykkään
Nickesågen
  • Laddar…
Miten meni?

Mikael_L
Ahh, en ole tehnyt mitään vielä. Kallistun kuitenkin paljon siihen, että sahaan upotussahalla molemmilta puolilta ja poistan sitten keskiosan manuaalisesti. Mutta en ole täysin päättänyt.
Täällä tuli esiin muita fantastisia ehdotuksia, mutta ne vaikuttavat vaativan joko taitoa minulta, jota ei ole, tai paljon aikaa jiggien rakentamiseen jne.

Etuna upotussaha + käsin on se, että minulla on jo kaikki tarvikkeet ja voin aloittaa heti, kun uskallan. :)

Olin sahannut neljästä suunnasta upotussahalla ja ottanut sitten ytimen käsisahalla. sitten voi seurata viivaimella ja saada leikkaukset osumaan yhteen keskelle. Sitten voi hioa tai höylätä ytimeä, jos leikkaa vinoon käsisahalla.

Olin sahannut puusepänsahalla, se ei ole niin vaikeaa, vaihtoehtona on odottaa palkkia, jolloin pala putoaa pois luonnollisesti täydellisesti 45 asteen kulmassa, vähän kuin putoava hedelmä. En tiedä, kumpi menee nopeammin TS:n tapauksessa :cool:
Miksi on tärkeää, että leikkaus on täydellinen?

• Tykkään
Lostmoose
  • Laddar…
[video=youtube;w6BBKFZjRh4]https://www.youtube.com/watch?v=w6BBKFZjRh4[/video]

• Tykkään
yxet
  • Laddar…
On mahdollista saada melko hyvät leikkaukset myös sähkösahalla.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.