Hei!
Kirjoitan parhaillaan kustannusarviota autotallimme remontille ja tajusin, että tarvitsen hieman apua materiaalivalinnoissa siihen huoneeseen, jossa tulee olemaan kuumia töitä.

Tällä hetkellä autotalli seisoo laatalla ja ideani on käyttää puolet autotallista pelkästään autotallina ja tehdä toisesta puolesta yhdistetty puutyötila, jossa on pienempi huone, jossa tulee olemaan kuumia töitä kuten taontaa, metallityötä ja muita enemmän tai vähemmän palovaarallisia töitä. Mietin, miten minun pitäisi sisustaa tämä huone saadakseni sen hyväksytyksi tai ainakin vähemmän palovaaralliseksi työskentelyyn? Jokin metallilevy seinillä ja katossa olisi varmaan parempi kuin puu, mutta minun täytyy myöntää, että minulla ei ole aavistustakaan, miten tämä pitäisi tehdä. Joku eristyskin on varmaan tarpeen.

Tarvitsen siis vinkkejä siihen, miten minun tulisi suunnitella huone, mitä materiaaleja minun tulisi käyttää ja mitä ei. Viereinen huone, jossa on puutyötila, tulee sisältämään paljon puuta, mitä minun pitäisi ottaa huomioon huomio huomioon ottaen? Tämä on vain harrastekäyttöön, mutta olisi sääli, jos tila palaisi maan tasalle.

Kiitos etukäteen!
Terveisin Mia

Ota yhteyttä vakuutusyhtiöösi, koska heillä on mielipiteitä siitä, miten tilojen tulee olla suunniteltu. Jos tila sijaitsee lähellä muita rakennuksia, he yleensä vaativat, että se rakennetaan paloluokalla EI60 ja siellä tulee olla myös sammutuskalustoa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.