Olemme vaihtamassa lattiaa kellarissa ja huomaamme, että lamelliparkettimme takapuoli on käsittelemätöntä mäntyä. Reunoissa on viisteet, jotka muodostavat v:n lankkujen väliin, kun ne yhdistetään. Nyt mietin, voiko lattiapinnan tasoittaa jollakin? Mielellään jotain valkoista...
Tietääkö kukaan miten ja mitä käyttää?