Olemme vaihtamassa lattiaa kellarissa ja huomaamme, että lamelliparkettimme takapuoli on käsittelemätöntä mäntyä. Reunoissa on viisteet, jotka muodostavat v:n lankkujen väliin, kun ne yhdistetään. Nyt mietin, voiko lattiapinnan tasoittaa jollakin? Mielellään jotain valkoista...

Tietääkö kukaan miten ja mitä käyttää?
 
Sikaflex 291, valkoinen, patruuna, 310ml109.-
Pitäisi pystyä.
Tulee vähän kalliiksi...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.