Onko kenelläkään tietoa tästä merkistä, jota ei enää ole markkinoilla?
Meillä on Villa Matilda, rakennusvuosi 1993, yksikerroksinen vähän erikoisella pohjaratkaisulla. Meillä on pieni sisäseinä eteisessä, jonka haluamme poistaa lisäämään juuri eteisen lattia-alaa ja aiomme vaihtaa keittiön, minkä vuoksi haluamme katkaista osan seinästä keittiön ja olohuoneen välillä saadaksemme avoimemman pohjaratkaisun tähän suuntaan.
Ne seinät ja osa seinistä, jotka haluamme poistaa, ovat kaikki samassa alueessa ja rajoittuvat eteiseen/keittiöön/olohuoneeseen.
Kun ostimme talon, myyjä sanoi, ettei talossa ole kantavia seiniä, mutta otan sen varauksella. Miten voi tietää, ettei todella ole kantavia seiniä?
Minulla on itse asiassa kansio piirustuksia, mutta minulla ei ole osaamista arvioida, ovatko ne kantavia vai eivät. Minulla ei ole perusosaamista rakennustekniikassa.
Minulla on tietoa purkamisesta ja uusien rakenteiden tekemisestä, mutta kysymys on siitä, ovatko ne kantavia vai eivät?
Lähetän muutamia kuviani piirustuksista.
Eli aiomme poistaa ne seinät, jotka kulkevat punaisia viivoja pitkin pohjapiirroksessa.
Ei vastausta kysymykseesi, mutta mielestäni pohjaratkaisu näyttää hieman mukavalta. Niin tylsää, että kaikkialla on nykyään suoria seiniä ja avaria pohjaratkaisuja, vino keittiö näyttää ainakin hauskemmalta.
Sinulla on itsestään kantavat kattotuolit. Seinänpätkät, jotka haluat poistaa, voit poistaa ilman ongelmia.
Kiitos vastauksesta, sitä minäkin ajattelin, mutta halusin vahvistuksen joltakulta, joka osaa tämän paremmin kuin minä. Perjantai-ilta menee hyvän punaviinipullon kanssa vaimon kanssa ja sitten pistetään tiikerinsaha seiniin, jotta meillä on koko viikonloppu aikaa rakentaa uudestaan, mitä tarvitaan.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.