3 527 lukukertaa ·
12 vastausta
4k lukukertaa
12 vastausta
Höyrynsulku väliseinässä (jakaa autotallin naapurin kanssa)?
Hei asiantuntijat!
Olen rakentanut uuden autotallin naapurin kanssa. Olen nyt asentanut höyrysulun kaikille seinille omalla puolellani, mukaan lukien väliseinään, joka jakaa autotallin. Autotalli lämmitetään talvella. Naapuri aikoo myös eristää ja lämmittää oman puolensa. Nyt kun olen asentanut höyrysulun omalle puolelleni, pitäisikö sen toimia, vaikka hän ei laittaisi sitä omalle puolelleen väliseinää?
Kiitos etukäteen
Olen rakentanut uuden autotallin naapurin kanssa. Olen nyt asentanut höyrysulun kaikille seinille omalla puolellani, mukaan lukien väliseinään, joka jakaa autotallin. Autotalli lämmitetään talvella. Naapuri aikoo myös eristää ja lämmittää oman puolensa. Nyt kun olen asentanut höyrysulun omalle puolelleni, pitäisikö sen toimia, vaikka hän ei laittaisi sitä omalle puolelleen väliseinää?
Kiitos etukäteen
Siitä voisi tulla ongelmia, jos naapuri lämmittää, mutta sinä et. Näen sen hieman sopimattomana, koska et tiedä, miten sitä tullaan käyttämään tulevaisuudessa.
Olen ollut epäselvä! Minun puoleni tulee olemaan lämmitetty ympäri vuoden!M masen7502 sanoi:
D Daniel 109 sanoi:
Autotallin minun puoli tulee olemaan lämmin ympäri vuoden!M masen7502 sanoi:Hei asiantuntevat!
Olen rakentanut uuden autotallin naapurin kanssa. Olen nyt laittanut höyrysulkukalvon kaikille seinille omalla puolellani, mukaan lukien väliseinä, joka jakaa autotallin. Autotallia tullaan lämmittämään talvella. Naapuri aikoo myös eristää ja lämmittää oman puolensa. Nyt kun minulla on höyrysulku omalla puolellani, sen pitäisi kai toimia, jos hän ei tee sitä omalle puolelleen väliseinää?
Kiitos etukäteen
Onko jollain ideoita...poista tai pidä muovi omalla puolellani?
Niin minä ajattelin...sittenhän kosteus pääsee hänen puolelleen eikä jää seinään...me molemmat aiomme lämmittää, mutta minulla on todennäköisesti lämpimämpää.E egge80 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Koskeeko höyrynsulkua eristetyissä lämmitetyissä osissa autotallissa?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Höyrysulku osissa taloa, rakentaa ilmanvaihtoluukku sisälle?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Seinä autotallin ja talon välillä? Väliseinä tai ulkoseinä höyrysululla?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka