Hei, olin kaverini luona, joka juuri osti talon, jossa tallin osassa on ollut vesivahinko. Kun katselin korjauksia, joita rakennusyritys oli tehnyt, huomasin, että he eivät olleet korjanneet seiniä. Kun vedin eristeen pois, näin, että ulkoseinään (ulkoseinä) oli kiinnitetty vanerilevyjä, jotka olivat hieman mustia. Sanoin kaverilleni, että se ei ole optimaalista, sillä hän aikoi rakentaa huoneen yhteen osaan autotallia ja pitää siinä huoneessa noin 25 astetta. Sanoin, että seinän sisällä oleva kondenssi ei pääse ulos. Kaverini sanoi, että se on Myrsjöhus ja he rakentavat normien mukaisesti, joten se on rakennettu oikein. Joten kysymykseni teille, jotka tiedätte paremmin kuin minä harrastelijatasolla, onko oikein rakentaa niin? Uskon, että on suuri riski, että seinän sisälle tulee hometta. Minulla on seinän läpileikkauskuva. Odotan innolla järkevää keskustelua tässä ketjussa.