Hei,

Mitä minä katson? Onko se sinistä (blånad?) vai onko se hometta?
Kiskot ovat olleet säilytyksessä ladon katoksen alla jonkin aikaa. Ennen tätä ne ovat mahdollisesti altistuneet vähäiselle määrälle sadetta. Ajattelin käyttää niitä sisäseinään, mutta epäröin, kun näin miltä ne näyttivät.

/Fredrik
 
  • Puinen palkki, jossa on tummia pilkkuja, mahdollisesti homeen tai sinistymisen merkkejä, varastoituna lattialla sisätiloissa.
  • Kaksi puulautaa, joissa on tummia tahroja ja jälkiä, mahdollisesti sinistymää tai hometta, asetettu lattialle muiden levyjen viereen.
Bump
 
Sotkun ja homeen sekoitus todennäköisesti, pyyhi pois ja rakenna :)
 
  • Tykkään
Claes Sörmland
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.