Hei,
Mitä minä katson? Onko se sinistä (blånad?) vai onko se hometta?
Kiskot ovat olleet säilytyksessä ladon katoksen alla jonkin aikaa. Ennen tätä ne ovat mahdollisesti altistuneet vähäiselle määrälle sadetta. Ajattelin käyttää niitä sisäseinään, mutta epäröin, kun näin miltä ne näyttivät.
/Fredrik