3 747 lukukertaa ·
2 vastausta
4k lukukertaa
2 vastausta
Home ja seinä home - miten käsitellä?


Byter avloppsstammar och i samband med att jag rev ur golvet på en toalett upptäckte jag en gammal vattenskada med mögelpåväxt. Har mätt i materialet och det verkar torrt. Troligen har ett gammalt rör läckt då de nu utbytta rören gått där de nya nu går. Spånisolering och ett ganska stort område runt om var tydligt påverkat. Några plankor som jag kunde plocka bort var lite porösa men i övrigt verkar det inte vara något djupare förstört. Går en del bärande delar i området.
Frågan är nu - vad behöver jag göra för att sanera detta? Bör jag kontakta en firma? Vad är det för mögel?
Fulkemisten
Talon omistaja
· Enskede
· 2 439 viestiä
Fulkemisten
Talon omistaja
- Enskede
- 2 439 viestiä
Jos se on täysin kuiva, niin se on periaatteessa rauhallista. Homeitiöitä on kaikkialla, on valtavasti erilaisia lajeja ja ne alkavat kasvaa vasta kun kosteus lisääntyy. Itse poistaisin huokoisen puun ja ehkä sieltä, missä on suoraa kasvua, ja korvaisin uudella terveellä puulla. Värimuutokset eivät ole ongelma, jos ne eivät näy, kun se on valmis?
Jos aiot sahata kantaviin osiin, varmista, että teet vaihtoja ja korvaat puulla, jonka mitat ovat vähintään samat ja kuidunsuunta on sama, ja varmista, että kiinnität niin, että se kestää kuorman, joka tulee.
Jos aiot sahata kantaviin osiin, varmista, että teet vaihtoja ja korvaat puulla, jonka mitat ovat vähintään samat ja kuidunsuunta on sama, ja varmista, että kiinnität niin, että se kestää kuorman, joka tulee.
Talon omistaja
· Jönköping
· 5 859 viestiä
1. Suihkuta Klorin.
2. Hankaa pois home.
2. Hankaa pois home.
Klikkaa tästä vastataksesi