10 890 lukukertaa ·
16 vastausta
11k lukukertaa
16 vastausta
Auta minua, en ymmärrä, miten näkee onko koolauspuu linjassa narun avulla! kuva
en kuitenkaan ymmärrä, jos sääntö on kaareva keskeltä, niin huomaa, jos niiden välissä on enemmän kuin yksi tumstock. tarkoitan suoraa seinästä ulospäin sääntöön. sääntö on aina suora päätyjen kohdalla, kun laitat tomstockin niiden väliin. huomaa, jos se on kaareva keskeltä. haluan suoran linjan seinästä sääntöön. aion asentaa aidan, jotta se ei ole vinossa seinästä. ainoa tapa on laserpassi, eikö niin?
Ahaa, sinä tarkoitit kohtisuoraan seinästä ja kohtisuoraan aidasta aitaan...
Yksi sivu 60cm, toinen 80 cm, hypotenuusa eli suorakulmaisen kolmion pitkä sivu on silloin 100cm..
Muuten voit ottaa pidemmät mitat ja laskea. a^2 = b^2 + c^2 tai hypotenuusa = neliöjuuri(b^2 + c^2)
Yksi sivu 60cm, toinen 80 cm, hypotenuusa eli suorakulmaisen kolmion pitkä sivu on silloin 100cm..
Muuten voit ottaa pidemmät mitat ja laskea. a^2 = b^2 + c^2 tai hypotenuusa = neliöjuuri(b^2 + c^2)
Ok, nyt olen mukana. Pythagoraan lause antaa sinulle suoran kulman. Klassinen mitta on kateetit 3m ja 4m. Silloin hypotenuusa on 5m. 🎓 Toivottavasti terassisi on näillä mitoilla, muuten käytät JOW:n kaavaa 😃
ylikurssi tämä käsittää rehellisesti sanottuna ei mitään.... että sen pitäisi olla niin vaikeaa, kun kyse on kulmista
eli haluan sen olevan suoraan seinästä ulos sääntöön suoraan ulos, kuten minun pitäisi olla aita.
koska en usko sen olevan suora, kun katsoo merkitsemääni linjaa...
eli haluan sen olevan suoraan seinästä ulos sääntöön suoraan ulos, kuten minun pitäisi olla aita.
koska en usko sen olevan suora, kun katsoo merkitsemääni linjaa...
Mittaa 3 m narusta ja 4 m seinästä. Säädä narua sivusuunnassa ulommassa päässä, kunnes pisteiden väli on 5 m.
Lähetetty minun HTC One S laitteesta Tapatalk 2 kautta.
Lähetetty minun HTC One S laitteesta Tapatalk 2 kautta.