Minulla on seinä, jota kutsun roskaseinäksi. Sisääntuleva palvelu, vanha puhelinpistoke, joku antennihässäkkä ja paljon muuta roskaa. Eniten haluaisin rakentaa koko roskan sisään ja siirtää ilmanvaihtoritilän, sähköt ja verkon uuden seinän eteen. Mutta sitten ei pääse käsiksi siihen, että sekä minä että Elevio välillä tarvitsemme.

Kysymykseni on... Onko kenelläkään fiksua ideaa avattavasta seinästä? Tarkistusluukku ei oikein riitä ja 10 olisi liian ruma.

Seinä, jossa on sähkökeskus, kaapeleita ja hylly täynnä elektroniikkaa.

• Tykkään
tobbbias
  • Laddar…
Rakenna koko altet ja tee siitä yhdistetty siivouskomero/vaatekomero jne jne.

Luova kaapelinveto myös :D

• Tykkään
Appendix ja 2 muuta
  • Laddar…
P Papabomba sanoi:
Rakentaa koko alkovin ja tee siitä yhdistetty siivouskomero/vaatekaappi jne jne.

Luova kaapelivedätys myös :D
Kyllä, se on aivan järjetön. Olen täysin syytön tähän. Asia on niin, että haluan mahdollisimman paljon saada sileän seinän, jolle voin lisäksi ripustaa asioita.

L Lyftkran sanoi:
Joo, se on aivan sairas. Olen täysin syytön tähän. Homma on se, että haluan mahdollisimman paljon saada sileän seinän, johon voin myös ripustaa asioita.
L Lyftkran sanoi:
Joo, se on aivan sairas. Olen täysin syytön tähän. Homma on se, että haluan mahdollisimman paljon saada sileän seinän, johon voin myös ripustaa asioita.
Tämä on siis kulma?
Jatka olemassa olevaa seinää ja aseta ovi lyhyelle sivulle, jossa pistorasia jne. on nykyään. Näin saat sileän seinän, joka on yhtä suuri kuin "roskaseinä" on nykyään, saat hieman säilytystilaa mutta menetät jonkin verran lattiapinta-alaa.

Toivottavasti ymmärrät kluddin.

• Laitekaappi seinää vasten, päälle piirretty punainen sotku.
  • Tykkään
Appendix ja 1 muu
  • Laddar…
H
Osta Ikea vaatekaapit ja aseta ne sinne.
Poista takaseinä, jotta pääset käsiksi halutessasi.

• Tykkään
Lyftkran
  • Laddar…
P Papabomba sanoi:
Eikö se ole nurkka?
Jatka olemassa olevaa seinää ja laita ovi lyhyelle sivulle, missä nykyään on pistorasia jne. Saat tasaisen seinän, joka on yhtä suuri kuin "roskaseinä" on tänään, saat hieman säilytystilaa, mutta menetät hieman neliömetriä lattiapintaa
Kyllä, siinä on nurkka. Mutta se on pitkä seinä ja tarvitsen niin paljon tilaa kuin mahdollista. Eli oikealta kuvassa aina mittaritauluun asti ajattelin vain napauttaa OBS:ää ja kipsiä 5-10 cm olemassa olevasta seinästä. Missä mittaritaulu sitten ilmestyy, minun on saatava seinä vielä sisemmälle, noin 25 cm. Lisäksi sen osan on oltava avattavissa.
Aivan vasemmassa reunassa kuvassa, nurkassa, on se 90-luvun ratkaisu äänelle kaikissa huoneissa. Ajattelin myös yrittää rakentaa sen jollain tavalla sisään... Mutta uskon, että sen voi vetää ulos, jos minun on päästävä sen taakse.

Voitko laittaa liukuovet eteen, sitten voit laittaa ne niin lähelle asennuksia kuin mahdollista, pääsethän kuitenkin mekkaamaan siellä kun ne ovat auki. Jotain tällaista:
Liukuovikaappi, jossa on avoimet kaapistot, joissa on vaatteita, laatikoita ja kenkiä kodikkaassa huoneessa.

• Tykkään
john68 ja 3 muuta
  • Laddar…
Verho?

D Dublin sanoi:
Voitko laittaa liukuovet eteen, niin voit asentaa ne mahdollisimman lähelle laitteita, pääsethän kuitenkin työstämään siellä kun ne ovat auki. Esimerkiksi jotain tällaista:
[kuva]
Joo ehkä... Ongelma tulee silloin jos haluan siirtää sähkö- ja verkko-otokset eteenpäin ehkä.

R Radhussemlan sanoi:
Verho?
Se oli ennen... Jäljelle jääneitä löytyy katosta. Ajattelin ripustaa tavaroita eteen valitettavasti, joten siitä tulee vaikeaa.

• Tykkään
Radhussemlan
  • Laddar…
On mahdollista räätälöidä liukuovet, joten jos suunnittelet tarkasti, voi olla mahdollista yhdistää kiinteä seinä ja liukuovet. Esimerkiksi seinä alimmalle puolelle metrille ja liukuovet siitä ylöspäin, tai mikä sitten sopii parhaiten.

• Tykkään
Lyftkran
  • Laddar…
Elfa hyllyjärjestelmä, kiinnitä lista kattoon tai ehkä vanerilevyyn, jonka kiinnität sopivalla tavalla?
(en ole puuseppä, en voi auttaa yksityiskohdissa :))

På den nya väggen framför så kommer det hänga 3st bredbandsabsorbenter som på bilden nedan. Om det hade varit en vanlig gångjärnshängd lucka/öppningsbar vägg så inbillade jag mig bara att det kanske vore lättare att öppna med denna fortfarande hängandes utanpå.

Sorry att jag inte gav all info innan. Men jag fick så många kreativa förslag som jag inte hade väntat mig. :)
Kuva esittää seinään kiinnitettyä beigeä akustiikkalevyä.

Jos aloitat liukuovista nurkasta eteenpäin sähkökeskuksen ohi ja siitä eteenpäin on oikea seinä. Onko sinulla silloin riittävästi tilaa äänieristykselle? Ne voi varmasti myös ripustaa etummaiseen liukuoveen, kysymys on vain, saako sen siististi.

• Tykkään
Lyftkran
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.