3 011 lukukertaa ·
20 vastausta
3k lukukertaa
20 vastausta
Apua liimapuupalkin mitoitukseen heti.
Hei kaikki, minulla on ongelma liimapuupalkin mittojen laskemisessa autotallin oven yläpuolella. Minulla on talonvalmistajan kuormalaskelma, jossa näkyy, millaisille kuormille palkki altistuu.
Ongelma on, että minun täytyy tilata palkki tiistaina 3/6, jotta se ehtii saapua ajoissa.
Onko kenelläkään ehdotuksia, mihin voisin kääntyä?
Ongelma on, että minun täytyy tilata palkki tiistaina 3/6, jotta se ehtii saapua ajoissa.
Onko kenelläkään ehdotuksia, mihin voisin kääntyä?
Tässä on kuormitussuunnitelma, jonka sain talotoimittajalta.Matti_75 sanoi:
Oranssi merkintä on Lecaharkko 250mm (ei kuten kuvassa 350mm eristeharkko) korkeus 2400mm.
Sininen merkintä on paikka, jossa tarvitsen palkin, joka on enintään 280 mm korkea, ja olen ajatellut liimapuupylväitä 90x220.
Siellä on 2 ikkunaa ja ovi. (On mahdollista siirtää ovea, jotta pylväät olisivat suoraan pistekuormien alla.)
Keltainen merkintä on paikka, johon tulee palkki autotallin oven yläpuolelle, myös enintään 280 mm korkea palkki.
Mittareita puuttuu, jotta voisimme auttaa sinua. Miksi talotoimittajalta ei ole mukana palkkeja? Mikä välipohja on tämän kerroksen yläpuolella? Eikö sinulla ole enempää piirustuksia, jotta saisit käsityksen siitä, millaisia kuormia on tulossa?
B
Byggkonsult89
Estetty
· Stockholm
· 23 viestiä
Byggkonsult89
Estetty
- Stockholm
- 23 viestiä
Hei,
Nämä ovat todella merkittäviä punktikuormia, ovatko ne useammassa kerroksessa? Onko sinulla poikkileikkaus, jotta voi nähdä, mitä yläpuolella on? Luultavasti tarvitset tolppia puntikuormien alle.
Nämä ovat todella merkittäviä punktikuormia, ovatko ne useammassa kerroksessa? Onko sinulla poikkileikkaus, jotta voi nähdä, mitä yläpuolella on? Luultavasti tarvitset tolppia puntikuormien alle.
Se on muurattu kellari, joka on avoin päädyistä, pitkät sivut vastattu. Rakennettu yksi kerros lisää plus makuuparvi, lumivyöhyke 5,5.B Byggkonsult89 sanoi:
Olen ottanut yhteyttä joihinkin suunnittelufirmoihin, mutta kaikilla on noin 2 viikon ohjelmistettu viive, olen kuitenkin ottanut yhteyttä yhteen, joka vastaa välittömästi, se on Chat GPT, mutta se tuntuu hieman epävakaalta...;-)..Matti_75 sanoi:
Talo pitäisi asentaa 10 päivän kuluttua.....
Talon toimittaja ilmoitti noin viikko sitten, että minun on valittava, minkä mallin mukaan palkit asetetaan talon alle.......S spomopeter sanoi: