Ei, ne eivät ole asennettu, vain laitettu paikalleen :) Yritän saada ne asennettua viikonloppuna. En kuitenkaan ole täysin varma, pääsenkö siihen. Palaan asiaan kuvilla, kun se on tehty. En voi kuvitella, että siinä olisi mukava kävellä. Sehän kallistuu 45 astetta kuten edellinen portaat, olisi ollut aivan liian paljon työtä tehdä pidempi portaat. Kaikki aina kaapin poistamisesta koko lattian parrun rakenteen muuttamiseen asti.

Nyt he ovat tilapäisesti kiinni. Nyt voin päästä käsiksi ja kipsata seinät ja katon portaan ympärillä. Sen jälkeen ne täytyy purkaa uudelleen siistimistä ja öljyämistä varten. Portaissa on kuitenkin hieman joustoa. Mahdollisesti niihin tulee betonia tai hiekkaa luulisin.

Portaat ovat nyt melkein valmiit, vain ylin askelma on enää jäljellä.

• Modernit puuportaat harmaata kukkatapettiseinää vasten, melkein valmiit; ylimmäinen askelma puuttuu.
  • Tykkään
Ahm.s ja 1 muu
  • Laddar…
Tyylikästä! Yhdessä upean tapetin kanssa se on todella harmoninen! Hyvin tehty!

Sain omat askelmani tässä päivänä muutamana, mutta niitä ei asenneta ennen tammikuun puolta väliä.

Hyvää Joulua!

• Valmis puurappu mustalla kaiteella ja laatikoita taittopöydän vieressä huoneessa.
Näyttää hyvältä, itse pidän hetken tauon työstä :) Olisi pitänyt olla valmis jo kauan sitten. Lattia on kuitenkin nyt paikoillaan, nyt puuttuu vain vähän maalia ja listoja...

Olemme myös ajatelleet tehdä portaat samanlaisiksi kuin teidän. Teillä ei ole piirustuksia niistä, joita haluaisitte jakaa kanssamme?

Oi, nyt on kulunut kauan siitä, kun kirjoitit ja olen missannut sen. Ei ole piirustuksia minun. Tein kaiken päästäni. En pystynyt piirtämään mitään CAD:ssä. Laskin portaiden kulman ja sitten tilasin kulmat konepajalta. Teräspalkki tulee Tibnorilta henkilöltä, jonka tunnen. Minun on erittäin jyrkkä kulkea, hyviä suosituksia portaiden mittasuhteista löytyy mukavan portaiden tekemiseen. Meillä ei ollut mahdollisuutta muuttaa kulmaa, mutta seurasimme kuitenkin suosituksia 45 asteen kulmassa portaissa.

http://larrys.mine.nu/bilder/trappen/
Nyt on kaikki valmista portaissa kaiteitten kanssa jne.

Mitkä upean hienot portaat!

Olen saanut tarjouksia välillä 65-85 tuhatta eri valmistajilta samankaltaisista.
Mikä tuli teille maksamaan?

Joo, tiedän, vanha ketju, mutta silti. :)
Ajattelen rakentaa samanlaisen portaikon kuin larry78.
Mietin putkimittoja, riittäisikö 100X100X5?
Pisin putki tulee olemaan noin 3000 mm 6 - 7 askelmalla.

Z zachris sanoi:
Larry, portaat näyttävät todella upeilta. Me olemme myös jatkaneet omiemme parissa ja "rakentaneet" alapuoliset ja yläpuoliset osat olemassa olevaan kaidesrunkoon.

[linkki]
B larry78 sanoi:
Portaat ovat nyt melkein valmiita, vain ylin askelma puuttuu.
Ajattelen samanlaisia portaita, jotka ovat 80 cm leveitä. mutta laitamme kaiteet turvallisuuden vuoksi. Onko teillä vinkkiä, mitkä kaiteet sopisivat niihin? Kiitos.

Tähtää johonkin kapeaan, joka ei ulkone niin pitkälle, se on minun vinkkini. Sitten onkin vaikea antaa mitään yleistä vinkkiä, kun ei tiedä, minkä tyylin olette hakemassa. Hae kuvia sanalla ledstång.

B larry78 sanoi:
Tähtää johonkin kapeaan, joka ei ulotu liian pitkälle, se on minun vinkkini. Sitten on varmaan vaikea antaa yleistä vinkkiä, kun ei tiedä millaista tyyliä haette. Etsi kuvia kaiteista.
Kiitos. Siitä tulee suora portaat. 2,5 metriä pitkä, 2,5 metriä lattia-lattia korkeus. Juuri kuten Spartrappa Gomera suora malli.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.