3 684 lukukertaa ·
12 vastausta
4k lukukertaa
12 vastausta
Hioittaako lasikuitutapettia ennen telatasoitusta?
Hei kaikki,
Minulla on kudostapetti, josta en ole kovin innoissani ja ajattelin tehdä asialle jotain. Käsityöläinen auttoi minua purkamaan väliseinän, jossa oli tämä tapetti, ja hän sanoi, että se on niin hyvin kiinni, että voin tasoittaa suoraan sen päälle.
Kysymys on, tarvitseeko minun hioa se alas tai käsitellä sitä jollain tavalla ennen kuin aloitan tasoitustyöt? Kiitollinen kaikista vinkeistä!
Kiitos avusta,
Henry
Minulla on kudostapetti, josta en ole kovin innoissani ja ajattelin tehdä asialle jotain. Käsityöläinen auttoi minua purkamaan väliseinän, jossa oli tämä tapetti, ja hän sanoi, että se on niin hyvin kiinni, että voin tasoittaa suoraan sen päälle.
Kysymys on, tarvitseeko minun hioa se alas tai käsitellä sitä jollain tavalla ennen kuin aloitan tasoitustyöt? Kiitollinen kaikista vinkeistä!
Kiitos avusta,
Henry
Oletko harkinnut remonttityötä? Minulla itselläni ei ole kokemusta remonttityöstä, mutta monilla foorumilla näyttää olevan hyviä kokemuksia. Aion kokeilla ensimmäistä kertaa ensi viikolla. Mutta minulla ei ole mitään rakenteellista kangasta/tapettia.
Olen epävarma, tarvitseeko tapettia käsitellä jotenkin ennen tasoitusta. Mutta käyttäisin maalipesua. Tapetti näyttää olleen paikallaan jonkin aikaa. Eikä se ole kallista tai vie paljon aikaa. Sen jälkeen olisin levittänyt tasoitteen.
Olen epävarma, tarvitseeko tapettia käsitellä jotenkin ennen tasoitusta. Mutta käyttäisin maalipesua. Tapetti näyttää olleen paikallaan jonkin aikaa. Eikä se ole kallista tai vie paljon aikaa. Sen jälkeen olisin levittänyt tasoitteen.
Talon omistaja
· Skåne
· 221 viestiä
Se näyttää melko karkealta. En tiedä, peittääkö remonttitapetti sellaisen rakenteen, mutta muuten remonttitapetti on todella loistava tuote. Varmuuden vuoksi voi ensin tasoittaa raaputtamalla kohotapettia pystysuoraan ja sitten vaakasuoraan. Hio kevyesti ja sitten pohjusta ennen remonttitapetin kiinnittämistä.
Talon omistaja
· Skåne
· 221 viestiä
Ok, ja se voi olla hieman hankalaa ikkunalistojen ja pistorasioiden ympärillä, joten ehkä helpompi tasoittaa kuitenkin. Mutta jos se on ensimmäinen kerta, sinun on odotettava, että se tulee olemaan kohtuullisen hyvä ellei ole todella tarkka, ota mielellään mukaan joku kaveri, jolla on kokemusta ja pidä pikaopetus 
Talon omistaja
· Skåne
· 221 viestiä
Vain googlaamalla rullspackling, löydät pari videota siitä, miten se tehdään. Tietenkin ammattilainen näyttää. Kuten tavallista, aikaa kuluu kaksinkertaisesti ja lisätään muutama kirosana, ja tulos on mitä se on. Kylmät väreet kulkevat vain ajatuksesta tasoittaa koko seinää. Saa päänsärkyä jo pelkästä kipsin tasoittamisesta kaiken pölyn ja sotkun kanssa!
Klikkaa tästä vastataksesi