Hei. Tietääkö kukaan, onko mahdollista leikata valurautaa esim. kulmahiomakoneella tai muulla työkalulla? Ja jos näin on, miten hiotaan leikkuupinta?
Minun täytyy leikata kiinteä valurauta-"tanko", joka on 6 x 6 cm, kahteen osaan.
Kiitos etukäteen/Erik