Hei. Tietääkö kukaan, onko mahdollista leikata valurautaa esim. kulmahiomakoneella tai muulla työkalulla? Ja jos näin on, miten hiotaan leikkuupinta?

Minun täytyy leikata kiinteä valurauta-"tanko", joka on 6 x 6 cm, kahteen osaan.

Kiitos etukäteen/Erik
 
Ei ongelmaa leikata valurautaa kulmahiomakoneella.

Kuinka hiot leikkauspinnan riippuu täysin siitä, millaisen viimeistelyn haluat. Voit käyttää hiomakiekkoa kulmaharryssä, jos riittää vapaakäsin hionta. Muuten sinun täytyy jyrsiä.
 
Suuret kiitokset vastauksestasi. Siitä tulee viikonloppuprojekti.

/E
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.