14 275 lukukertaa ·
10 vastausta
14k lukukertaa
10 vastausta
Hinta muuraus/laasti?
kuoriminen kuulemma maksaa 800–1500 kr neliömetriltä, tekniikasta riippuen (ohutkuori, kaksikerros- tai kolmakerros).
Hinnat vaihtelevat hieman sen mukaan, asutko lähellä kaupunkia vai et - kuten tavallista... Suurkaupungit kuten Tukholma ovat järjettömän kalliita oman kokemukseni mukaan.
Hinnat vaihtelevat hieman sen mukaan, asutko lähellä kaupunkia vai et - kuten tavallista... Suurkaupungit kuten Tukholma ovat järjettömän kalliita oman kokemukseni mukaan.
Nostan esiin vanhan keskustelun.
Nyt alkaa olla viimeinen tilaisuus, jos haluamme ehtiä saada rappauksen valmiiksi ennen talvea. Olemme tavanneet kaksi kaveria ja saaneet hinnan, mutta emme tiedä, onko se kohtuullinen vai ei.
Mitä te olette maksaneet m² rappauksesta? Kyseessä on lecawallin rappaus alakerrassa.
Olen myös nähnyt, että on olemassa erilaisia menetelmiä, onko jotain, mitä pitäisi ottaa huomioon?
Nyt alkaa olla viimeinen tilaisuus, jos haluamme ehtiä saada rappauksen valmiiksi ennen talvea. Olemme tavanneet kaksi kaveria ja saaneet hinnan, mutta emme tiedä, onko se kohtuullinen vai ei.
Mitä te olette maksaneet m² rappauksesta? Kyseessä on lecawallin rappaus alakerrassa.
Olen myös nähnyt, että on olemassa erilaisia menetelmiä, onko jotain, mitä pitäisi ottaa huomioon?
Autotallin julkisivulle riittää "tavallinen" yksikerroksinen tasoite. Se ei oikeastaan ole mitään erikoista. Ajattele vain, että sinun tulisi ehkä maalata seinät ensi vuoden huhti-toukokuussa. Rapatus on huokoista ja tarvitsee suojaavan maalikerroksen.sollentuna sanoi:Nostan vanhan keskustelun esiin.
Nyt alkaa olla viimeinen mahdollisuus, jos aiomme saada rapatun ennen talvea. Olemme tavanneet kaksi kaveria ja saaneet hinnan, mutta meillä ei ole aavistustakaan, onko se kohtuullinen vai ei.
Mitä olette maksaneet neliömetriltä rappauksesta? Kyse on alakerran lecavägg-rapista.
Olen myös nähnyt, että on olemassa vähän erilaisia menetelmiä, onko jotain, mitä pitäisi harkita?
Tarkoitatko, että "tavallinen" rappaus ei riitä missään muualla kuin autotallissa? Se, mitä on rappattava, on talon alaosa ja siellä tulee olemaan meidän sisäänkäyntimme.
Ei mitään tietoa, mitä putsaus yleensä maksaa per neliömetri?
Muuraus on jo tehty, itse rappauksen hintaa ihmettelen. Sileärappaus lecalle.
Olen saanut taloni rapattua. Sis. telineet, pohjustus, verkotus, paksurappaus 2 kerroksessa, läpivärjätty roiske-rappaus 3 kerroksessa, sileäksi rapatut maalatut ikkunanpielit 14 kpl ja nurkat 9 kpl. Kaikki yhteensä sis. alv 170m2 110000:-
Tämä on siis maalla Blekingessä erittäin hyvin tunnetun julkisivufirman tekemä. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen.
Tämä on siis maalla Blekingessä erittäin hyvin tunnetun julkisivufirman tekemä. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen.
Kiitos vastauksesta!
Onko 170 kvm asuintilaa talossa vai onko se julkisivupinta-alaa?
Onko 170 kvm asuintilaa talossa vai onko se julkisivupinta-alaa?
Klikkaa tästä vastataksesi